Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser disse Mei Taiene bra ut? Ok pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse meitaiene har jeg aldri sett før, de var veldig fine og ikke minst billige! Men jeg syns stoppe vinkelen var noe rar, skulderstroppene står rett ut på noen av dem. Jeg er vant med at stoppene går mer rett opp og liker det best.

Om du går inn på tettinntil.no og spør får du sikkert mange svar ;-) Der er det også kjøp og salg sider hvor du finner mange bra meitaier til salgs.

Skrevet

Jeg og reagerer på stroppevinkelen, men det kan jo hende at det er behagelig å bære med alikevel?

Hvor gammel er babyen som skal bæres?

Skrevet

Han er 4 mnd.

Har kommet meg inn på tettinntil nå, og fått noen tips der. :o)

Men kom gjerne med tips du også!

Skrevet

Sleng inn ti meldinger på TI og kjøp deg noe brukt på "kjøp og salg" :) Masse gode meitaier der!

Skrevet

Spurte Lenore på skravlesiden her nå, om ho hadde en fin oppskrift på mei tai. Kanskje mormora til samboeren min vil sy en til meg! *hihi*

Skrevet

Det var lurt :) Lykke til med bæringen!

Skrevet

Tusen takk! :o)

Bare bært i elastisk sjal, men jeg var ikke noe flink til å bruke det, så kanskje Mei Tai er noe for meg istedet! :o)

Skrevet

Meitai er litt enklere å lære seg, kanskje. Jeg har ikke prøvd elastisk, har brukt meitai fra hun var 3 uker.

Det kan hende babyen må vende seg til å være i den, men med noen dype knebøy og ut på tur så går det som en lek :)

Skrevet

Han har likt å sitte i sjalet, bare jeg som ikke har vært noe flink til å knyte det på meg. Lettere med vogna liksom! =P

Men skal prøve å bli flinkere nå, OM jeg får meg en mei tai! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...