CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 20. august 2008 #1 Del Skrevet 20. august 2008 jeg måtte ta kjemisk abort i uke 10 da de fant ut at jeg hadde hatt en ma. dette ble oppdaget den 16 juli. jeg små blødde ganske lenge etterpå det sluttet vel for ca halvannen uke siden så for ca en uke siden hadde vi sex. dette er den eneste gangen etter at jeg mistet vi har hatt sex, pluss at han hoppet av i svingen. dette fordi jeg ikke hadde så kjempe lyst til å begynne å prøve rett etterpå, ville hvertfall vente en mens, som legen anbefalte meg. i tilegg så bruker jeg et ganske sterkt stoff mot kviser i ansiktet, fikk så mye av de da jeg var gravid nå sist. de var store å fææle, men er på bedringens vei nå, å ville vel kansje vente til det hadde gitt seg i håp om å slippe neste gang.tror ikke det er no særlig å bruke dette middelet når man ergravid heller. har hele tiden testet meg med billig strimmel tester for å sjekke om hcg var på vei ut av kroppen. i forrige uke hadde jeg en helt blank test, så regnet med alt var ute nå. men så tok jeg en eggløsningstest etter at vi hadde hatt sex (hoppet jo av i svingen men følte veldig for å sjekke) å den var positiv. ble litt stressa men tenkte bare at jaja vi brukte jo 3 mndr å bli gravid sist, hvorfor skulle jeg bli gravid når vi hoppa av i svingen nå.. men så testet jeg i dag da. (vet det er tidlig men har testet veldig tidlig positivt begge gangene jeg har vrt gravid før og) testet mest fordi jeg var litt bekymret å ville avkrefte.. men så kom det en skyggestrek da.. vet ikke helt hva jeg skal tro. kan det være hcg som henger igjen ennå? selvfølgelig blir jeg jo gla om jeg er gravid. men kansje mest av alt redd.. for å miste igjen å for at jeg har gjort noe nå som kan skade en eventuell ny spire, spesielt med tanke på kvise middelet.. jeg er skikkelig forvirra nå, vet ikke helt hva jeg skal tro eller reagere? vil så gjerne ha et barn til men jeg orker ikke gå igjennom en ma igjen, det slet så sykt på meg.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138503189-gravid-igjen-s%C3%A5-fort-langt-samme-som-bli-gravid/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå