Gå til innhold

er gutten min veldig tidlig ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

han er 8 mnd. han sitter,krabber,går rundt bordet selv.sitter selv. og reiser seg opp.holder bare med en hånd når han støtter seg til ting.hs sa at han kom til å gå tidlig. helsesøster regnet med at han gikk når han var 9-10 mnd. var veldig overasket.eldstejenta mi var helt anderledes.bortsett fra at ho krabbet tidlig(6mnd)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert litt tidlig ute ja. Men det er en gutt på barselgruppa mi som blir 7 mnd i dag som går, står krabber og sitter.. Så alt er vel innen normalen! :-) Gratulerer så masse!

Skrevet

Han er nok tidlig ute, ja :) Tøtten min her er også slik. Krabbet + satt seg selv opp når hun var 5 mnd og begynte å dra seg opp etter møbler og gå rundt dem når hun var 6. Nå er hun 6,5 mnd og kan stå opp etter et bord eller lignende og holde seg med en hånd mens hun plukker opp ting fra bakken med den andre hånden :)

Skrevet

Tidlig på normalskalaen ja.

Men det har ingenting å si på videre utvikling, gå ol. Begge mine har vært tidlige og når hs har fortalt med at de kommer til å være like tidlig med det ene og det andre har jeg gitt beskjed om at de gjør alt når de er klar for det.

Min eldste va like tidlig og begynte å gå når han var 10 mnd. Han eide ikke begrensninger, så fallene ble flere og styggere. Så jeg håper min yngste venter litt med å sleppe seg, men det ser ikke ut som tulla mi er enig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...