Suretær Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Da er jeg tilbake etter en lang pause herfra. Mitt tidligere nick var tutta og jeg har hengt rundt her inne i noen år desverre. Idag har jeg begynt å spraye og er da igang med mitt første ivf forsøk. Spennende og skremmende... Har en tett eggleder og enmetriose, men prøver å være optimistisk. Vært insiminert 4 ganger uten å lykkes, men denne gangen SKAL det funke!! Lykke til alle sammen Klem
Suretær Skrevet 20. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. august 2008 Ups..! må ta vekk 25 pp. Det var tilbake i de glade dager. Har sluttet å telle..
Gjest Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Hei på deg Tutta Eller kanskje bare kalle deg Luna nå Vi var vel i gang med AIH samtidig her tidlig på året, stemmer ikke det? Så du er i gang med forsøk nr 1 ja Så spennende!!!!!!! Jeg er i gang med forsøk nr 2 jeg da. Hadde et forsøk her i april/mai, som endte med forhøyet hcg (så noe var jo så vidt på gang), men ikke høyt nok til å regnes som positivt i følge Riksen. Og begynte å blø noen dager etter. Startet spray 10.aug jeg. Planlagt uttak er i uke 37, men om det blir som sist så blir det vel utsatt en uke denne gangen også pga denne dumme kroppen. Den denne gangen SKAL det klaffe!!!!!! For oss begge!!!!! Holder du til på Riksen også?
Suretær Skrevet 21. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2008 Ja, det stemmer - vi hadde AIH samtidig.. Er på riksen men i Danmark. Bor her sammen med dansk mann. Spennende med første forsøk ja, men sliter med å tenke positivt, håper det endrer seg når det nærmer seg. Ble det så ikke noe av ditt forrige forsøk? Burde være vår tur snart eller hva? Hvor er det blitt av de "gamle"? Femina, Snøfilla og gjengen? Håper de er i mål alle sammen. Ønsker deg en god helg, vi drar til Norge i morgen på miniferie. Hvordan er det med spray og litt vin? Skal ikke drikke meg dritings, men skal på fest på lørdag og lurer på dette med vin. Ingen av vennene hjemme vet noe og vil helst holde set sånn..
Gjest Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Sykepleieren på Riksen sa i alle fall til oss sist at dersom man ville ut og spise og ta en glass vin mens man holdt på med medisinene ikke var det verste. Det er snakk om mengden Så regner med et glass vin eller to ikke skader på noen som helst måte. Tenk bare på alle de babyene som blir laget i fylla Femina fikk vel babyen sin her for et par uker siden tror jeg. Snøfilla er vel gått over til adopsjon om jeg ikke husker helt feil. Ellers er det jo dessverre en del her fortsatt. Vært lite liv her i sommer, men begynner vel å ta seg opp igjen nå som folk er tilbake fra ferie. God helg og kos dere på miniferien Selv skal jeg til Lillehammer på fest i helga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå