Gå til innhold

Er det sånn det føles å komme i overgangsalderen???

Anbefalte innlegg

Jeg har fått et nytt problem.... Hetetokter uten at jeg har vært i bevegelse. Blir plutselig helt kokvarm enda jeg bare sitter helt i ro. Dette har jeg aldri opplevd før. Er det vanlig med slike hetetokter når man er gravid eller? Mange andre som plages med det?

Er forresten 28+2 i dag. Har nettopp begynt på 3. trimester:) Vi begynner vel å bli flere her inne i novemberklubben som endelig kan gå over i siste del av svangerskapet. Det føles deilig:) Lykke til alle sammen.

Fortsetter under...

Før jeg ble gravid hadde jeg alltid lett for å fryse, men dette har forandret seg drastisk. Synes d er varmt hele tiden nå. Klarer nesten ikke å ha dyne på om natta. Hetetokter tror jeg er vanlig ja :) Jeg er 29+6 i dag og har hatt hetetokter i tre måneder minst...

Ja, ikke sant det er varmt!!!! Spesielt hendene mine er konstant varme, og før graviditeten hadde det vært et luksus"problem", da jeg alltid var frysete og kald. Avogtil føles det som om jeg ikke får puste skikkelig, og savner at gradestokken kryper nedover- spesielt om natten. Tror jeg må skru ned varmen i leiligheten nå!

ja, gjett om da!! blir også kokvarm av å bare sitte i ro! og så svetter jeg! føler meg skitten og ekkel med en gang! er vanlig med hetetokter tror jeg nok, ja... blir også fort kald viss jeg har for lite klær på meg, og da må jeg ta meg en varm dusj for å få varmen igjen..

er 29 og en halv uke på vei nå. bare 10 uker igjen!!! :D

Lykke til du også;)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...