Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #1 Del Skrevet 20. august 2008 hvorfor i alle dager kaster dere ikke ut personer som kun er her for og lage kvalme??????? ??? synest du det er helt greit at enkelte holder på slik??? noen svarer f&/%%# så frekt , det er snakk om helt vanlig folkeskikk! jeg vurderer faktisk sterkt og slutte og bruke denne siden om dere ikke gjør noe snart! det går nesten ikke ann og ligge ut ett innlegg uten og bli kasta boss på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. august 2008 #2 Del Skrevet 20. august 2008 Ja enig, syntes det er en del frekke anonyme for tiden=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #3 Del Skrevet 20. august 2008 det er DEG dette innlegget handler om angelica! tenkte jeg ikke skulle nevne noe navn, men, men. slik. jeg gidder ikke lese mer av det du skriver her inne , du kommer med umodene, frekke svar, noe jeg er blitt for gammel til. ha en fin kveld videre og jeg HÅPER de stenger deg ute herfra. HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. august 2008 #4 Del Skrevet 20. august 2008 Hmmm............må si jeg har jobbet mer med å få opp humoren her den siste tiden som anonyme har slitt med hetsetrangen mot meg da=) Men det er vel vanskelig å se forskjell, om nicket mitt er i tråden eller som signatur=) Jeg skjønner godt at det kan bli for mye for enkelte her inne å drite i å se hvem som slenger ut tråden..............men men kan ikke forlange så mye av alle heller=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #5 Del Skrevet 20. august 2008 hvor er dokumentasjonen for angelicas påståtte umodne og frekke svar? sitter du å dikter opp, frøken anonym? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. august 2008 #6 Del Skrevet 20. august 2008 Haha...dokumentasjon, tror du må forklare anonym hva det er=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #7 Del Skrevet 22. august 2008 dytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #8 Del Skrevet 22. august 2008 du er dum du anonym!! Dokumentasjon takk:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. august 2008 #9 Del Skrevet 23. august 2008 Tatt i betrakning hvor mange svangerskapskvalmende og hormonforstyrrende eksisterende enkeltmennesker det er å oppdrive her blir *folkeskikk* undergravd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordmor Siri Skrevet 25. august 2008 #10 Del Skrevet 25. august 2008 Hei! Jeg må ha konkrete url'er for å kunne se hva det er som skal slettes. Kan du gi meg et tips om hvor dette ligger? Vennlig hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå