gifteklar gravid og kvalm Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 2 små stykker hjemmelaget pizza med kjøttdeig. liten bolle med salat, litt pesto, fetaost og krutonger 1 vaffel med litt bringebærsyltetøy 2 glass eplejuice. dette har jeg klart å få i meg og beholdt i dag er det veldig langt unna det jeg trenger for en dagsrasjon? har spist litt druer også. vet det ikke er spesielt sunt osv men er bare det som har fristet i dag. føler meg litt mer pigg nå som jeg har beholdt litt mat for første gang siden før helga
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 2 pizzastykker, er omtrent som en passe stor middag. Bolle med sallat, pasto, fetaost, og krutonger, går som en god lunsj. 1 vaffel med sylt, inneholder minst like mye kalorier, som en frokost. Og 2 glass eplejuice, kan regnes som 2 frukt. Druer er kaloririke, og du har da totalt 3 frukt =) Så da har du frokost, lunsj, middag, og frukten for en dag. Ikke helt ille Kanskje du klarer litt nøtter, og et par salte kjeks til kvelds? Små, tette måltider kan være bra ved svangerskapskvalme. Håper du blir bedre snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå