Steinbukk77 Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 HAr ei jente på et år. Hun går ikke, men åler seg rundt, reiser seg ikke. SKal i barnehage i september. Skal kjøpe vintersko i goretex litt senere. Men lurer på om en slik "førstegangsko" i skinn duger ute fram til det? Ecco har blant annet en slik. Er det bløtt ute er vi ikke ute. Har prøvd med gummistøvler, men det funker dårlig- blir for stivt slik at ho ikke vil bevege seg... og da blir det kjedelig. Har ikke råd til både vinter, høst, og innesko pluss evt slike skinnsko. Så tenkte kanskje det holder med sslike skinnsko. De kan ho jo bruke gjennom vinteren inne til kjoler ol. Eller andre tips? Vet om Stonz, men de kan jeg jo bare bruke en liten stund nå frem til ho begynner å gå??? stemmer ikke det, for det er vel ikke såle i dem, kanskje litt for varme nå også?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 tenker du på sånne "skinntøfler*"? isåfall vet jeg en bra side som har litt salg nå www.tinyzone.dk kjøpte meg to par derfra til 160 tilsammen , gratis frakt nå rman kjøper sånne der
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Hvis hun ikke kan gå, ville jeg ventet med sko til hun kan gå, eller iallfall til hun begynner i barnehage, for føttene vokser fort. Ullsokker med myke skinntøfler utenpå foreløpig kanskje? Exit f.eks har billige skinntøfler. Når det gjelder hva som duger, er det nok avhengig av hvor mye hun er ute, og selvfølgelig hvordan klimaet er der du bor. Typiske førstsko-skinnsko var fine høstsko her. Ponny har rimelige og gode sko.
Sistah*G07*J09* Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Hun kan bruke stonz selv om ho går er en slags tynn gummisåle på den, så det går bare fint Finnes jo i str opp til 3år. Vi bruker stonz til vår lille på 11mnd, han kan heller ikke gå enda. Deilig fleece inni dem, så han har bare tynne sokker inni dem nå. Passelig temp på beina hans, når han kommer inn igjen.
Steinbukk77 Skrevet 20. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2008 Jeg har besluttningsvegring...... Hmmm, så Stonz er bra allikevel....enda en sko å ta stilling til. Skal ta en tur i butikken i morra, så får jeg se hva jeg gjør.
alatariel82 Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Stonz er kjempebra, bruker de til mini i barnehagen. Hun går med støtte, og barnehagen er veldig fornøyd med dem..
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 jeg kjøpte stonz til snuppa mi før hun kunne gå...fine da....men nå som hun går synes jeg de blir så klumpete...kan jo ikke gå med de ute, er jo altfor tynn såle på de...hehe....men det går kanskje ann å bruke ett par lette sko inni...blir det bedre da tro....??? )
Ellen81 Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 Hei! Skjønner godt at du er litt i villredet. Er jo helt vanvittig mye å velge mellom, men det blir fort dyrt!! Så her kommer det noen gode tips fra meg, som vil være til hjelp Har egen barn og er førskolelærer, så jeg har møtt en del utstyr... Kjøp fotposer fra Troll til jenta di. Kjøp de som er vanntette og som er sklisikre under. De kan hun bruke i vinter også, og er kjempe fine når du skal til og fra osv. Har veldig god erfaring med disse og kan absolutt anbefale deg de. Som tøfler inne, kjøp sokker med skinnsåle på h&m til 70,- De er fine. Lette å ta på, og gode å bruke for jenta di og rimelige. Sko bør du vente med til hun blir større, for hun bør ha gått litt før du tar på sko. Det er det beste for utviklingen av foten. Kan absolutt anbefale Kavat sko. Disse kan du kjøpe på nettet fra fabrikken, og er i skinn! SUPER SKO Både vinterskoene-støvelene og førstegangsskoene er å anbefale. www.kavat.com De har nettbutikk og du får kjøpt noen av modellene hos ellos.no Lykke til!!
Steinbukk77 Skrevet 21. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. august 2008 Tusen takk Ellen! Nå tror jeg at jeg har bestemt meg Det blir Troll eller Stonz fotpose. Må bare se om jeg synes Troll sine er sånn jeg vil ha! Finner ikke noen eksempler på nettet for troll sin del! Det blir Robeez skinntøfler til å ha inne i BHG. De koster 30 USD og med frakt kommer de på under to hundre kroner. Har slike til ho nå også, og er superfornøyd, men de begynner å bli litt små. Og så var jeg på HM ista og kjøpte et par "joggesko" til 70 kr, bare for at ho skal ha noe på beina frem til jeg får skaffet fotposer. Ja, så nå er jeg fornøyd. Og forresten....Kavat skoene var jo kjempefine. Likte så godt de knallrøde førstegangsskoene, nydelige. Men skal ikke kjøpe sånne før ho begynner å gå.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #10 Skrevet 21. august 2008 Hvor fant du forresten Robeez sko så billig? Jeg vil også ha! ;-)
Steinbukk77 Skrevet 21. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. august 2008 Link til robeeze sko http://www.babyshoesource.com/ Crocs er også billig der Det er jo litt for at dollaren er så god nå at det blir superbillig. Nå er det salg også på enkelte sko der. Jeg skal bestille bare mastercardet mitt kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå