3 herlige jenter! Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Hei- Har vært og fått 6mnd vaksine i dag, og feber i 39,5 i ettermiddag.... er mitt 3.barn men aldri reaksjon før, hun reagerte heller ikke ved 3mnd- feber er jo vanlig men er d like vanlig med kramper, og hvordan merker jeg d på natta når vi sover? skriker de? hun sover på vårt rom enda... Uff synes d var litt ekkelt med så høy feber ved vaksine!!!
Gjest dagdrømmer Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Vår nærmet seg også 40 i feber etter vaksinen, men da ga jeg ham paracet som virket fint, 37,5 etter en liten stund. Han hadde 38 i feber kvelden etter også, og dagen etter var han faktisk kaldere enn normalt. Var nedom legevakta (har hjertefeil, så vi ville utelukke at han hadde sirkulasjonssvikt) og det virket som om det var normal reaksjon på vaksine. (de sjekket hjertet for sikkerhets skyld, da=)
Sunniva78 har to små Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Huffa... Ja det er tussig når de små får feber. Det er bare 2-3% av alle barn som opplever å få feberkramper. Så sjansen er ikke så stor for det. Men febernedsettende er greit å gi når feberen stiger over 39...
3 herlige jenter! Skrevet 20. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2008 Tusen takk for kjappe svar- ga henne paracet ved 5 tiden, så får sjekke henne om litt. hun sover søtt etter en god bolle grøt og kos med pupp. hun hadde god allmedtilstand- men mange tanker som flyr alikevell:) ha en fin kveld alle sammen:)
❤lille stjerne❤ Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Hvilken vaksine får de når de er 6 mnd? Min fikk ingen vaksiner da hun var 6 mnd, hun fikk 3 mnd og 5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå