Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Jeg er alene med to barn under 3 år ( den eldste ble nettopp tre år). Så for noen uker siden traff jeg faren til de igjen (vi er separert). Og vi hadde det hyggelig sammen.....Og skjebnen ville ha det sånn at spiralen jeg har sitter skeivt og jeg er nå gravid... Noen som har 3 barn under 4 år? Jeg vil nok ikke klare å ta abort, gjort det en gang for lenge siden og det slet jeg med. Hvordan skal jeg få dette til alene???? Hilsen frustrert ex frue............
maria isabell Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 gratulerer med baby i magen:) blir veldig gøy for ungene dine å være så tett i alder:) det blir sikkert tungt,har du noen som kan hjelpe deg? stiller barnefaren opp? eller noen andre? kanskje dere finner sammen igjen? viss du må klare alt helt alene har jo vi mammaer ekstra superkrefter når det kommet til våre barn:) da klarer en plutselig ting en aldri trudde en ville klart...du har vel hørt om hun som løftet opp bilen da ungen hennes satt fast under bilen? kusina til min far har 10 barn,hun er hjemme og mannen er på jobb hele tiden..hun er jo nesten alene mor,må ordne alt,faren har nok med å skaffe mat på bodert...hun har 10 barn på 19 år:) noen av de er vel 3 barn under 4 år:) vet ikke om det hjalp,men må beundre deg som velger å bli alene med 3,det er tøfft:)
Shiny84 Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 synes du er kjempe tøff som klarer deg alene, håper du har noen til å hjelpe deg da, dagene kan jo bli slitsomme. Men man kan jo ikke gjøre om på fortiden, må bare gjøre det beste ut av situasjonen, hvordan er det med barnefar da? noen mulighet for å finne ut av problemene og finne sammen igjen, må jo være noen følelser der enda ettersom dere har sex i ny og ne..??!! Ønsker deg all lykke i svangerskapet og livet fremover, og jeg er sikker på at barna dine vil få en god oppvekst. Tar av meg hatten for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå