Gjest Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Jeg syns mange jentenavn er fine, men har enda ikke funnet noen jeg kan bruke på min datter, liker navn som Emma,Sara,Emilie,Angelica men ingen av de kunne jeg brukt .... huff, hva skal jeg gjøre, nå er det like før og jeg har ikke en liste engang ... noen som vil komme med forslag? maaange og fortell gjerne hvorfor du liker det så du kanskje kan overbevise meg? På forhånd tusen takk<3
mamma til Isak Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Selma - synes jeg er det peneste navnet i verden for tiden! Sofia - en god nr to! Luna - pent og sjeldent:) Ella Ellie Natalia Mathilda Emina Mina Nina
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Kanskje du burde starte helt paa nytt, og tenke ut nye navn? Proev og "smake" litt paa disse her da: Noelia Naira Luna Amaya Nerea Noemí Valeria Ylva Ainhoa
sonne Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Jeg liker forholdsvis enkle, alminnelige og søte navn..uten at de blir for sukkersøte. Synes da disse er gode alternativer: Serine Seline Eline Elida Emeline Julie Julia Julianne Live Malin Malene Miriam Mia Mina Nora Olivia Pia Sofie Tiril Vilde
Synnøve_Solbakken Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Anna Maja Marte Eline Elida Stine Selma Sofie Synne Vilde Johanne Maren Matilde Tilde Andrea Kristin Sunniva Tonje Frida ...er navn jeg liker godt, de fleste er ikke altor poppis, men likevel ikke sære
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Regine Loise eller Lovise Mathilde Ronja Aurora Isabelle
Gjest Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 Jeg synes Emilie er nydelig, og også EmiliA :-) Hva med: Emily Emelie Amelia Natalie Michelle Hannah Elise Matea Ava Filippa Erica Nora Petra Sofia Julia Sofie Mille Mia Linnea Amanda Olivia Viola Leona Wilma Ina Serina Pia Anine Mathea Benedicte Tilde Frøya Tara Tyra Una Sanna Sandra Milla
*Dubsgirl* Skrevet 20. august 2008 #9 Skrevet 20. august 2008 Selma Wilma Sanna Aurora Eline/Elina Filippa Olivia Johanna Hanna Martine Mathilde Amanda Linnea Louise Mathea Helene/a Victoria Josefine Alva Tuva Thea Tindra Thelma Ulrikke Tomine
Gjest Skrevet 20. august 2008 #10 Skrevet 20. august 2008 Jeg ser det er mange som foreslår Olivia her, det er ett veldig fint navn syns jeg, når jeg får tenkt meg om, MEN tenker ikke alle på skippern da ? eller, er det bare meg, og gjør det noe? hehe, hva syns dere?
Synnøve_Solbakken Skrevet 20. august 2008 #11 Skrevet 20. august 2008 Olivia er up and coming! Tenker ikke på skipper'n jeg hvertall, tenker på ei skjønn jente jeg kjenner som heter det! Flott navn Tenkte etter jeg hadde skrevet den lange lista at jeg hadde glemt Olivia
Alle gode ting er 3:) Skrevet 21. august 2008 #12 Skrevet 21. august 2008 Er mange pene navn ja... men er ikke lett å bestemme seg.. Selv har jeg falt veldig for Ronja. Rampete og søtt synes vi. Ser at mange like Luna.. Syns ikke det er pent, begynner å tenke på Tuna- tunfinsk jeg:(
grace&hope Skrevet 21. august 2008 #13 Skrevet 21. august 2008 Mulig noen av disse er nevnt før, men... Kornelia Otelie Oline Olea Iben Selma Adele
Cornelianelia Skrevet 22. august 2008 #14 Skrevet 22. august 2008 Skaff deg en navnebok eller gå gjennom navneguiden her på nettsiden. Det er helt sikkert mange navn du aldri har tenkt på som du synes er fine. Kanskje du klarer å lage en liste da. Evt be pappaen lage en liste over hvilke navn han synes er fine. Kanskje det dukker opp noen navn du liker der.
Gjest Skrevet 22. august 2008 #15 Skrevet 22. august 2008 min datter skal hete Savannah Natalie Synes det er kjempe fint og litt spesiellt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå