Gå til innhold

Julegaver og julemaset...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har stresset med jula siden jeg fant ut at jeg var gravid:P

Har skrevet handleliste over hva alle skal få, men må nok revurdere det.. De forventer dyre gaver føler jeg, og med en nyfødt til jul så blir det stramt..

Skal begynne å handle inn snart, så jeg slipper å løpe rundt sliten og høygravid senere.. Jeg stresser så lett:)

Også handle før babyen kommer, for da skal det bare være kos som gjelder!:D

Jada, kjenner til det. Sov dårlig i natt og våknet av at jeg drømte om julegaver. Mange gode gaveidéer da, så var bare å finne frem penn&papir ;O) Er litt av en controlfreak, så skal hvertfall ha flest mulig i hus før lillegutt kommer, så kan jeg heller kose meg med innpakking litt utover i desember. Elsker advent og jul, og med en liten gullklump som topper det hele, så gleder jeg meg noe helt enormt!

Har begynt å tenke på det ja... De nærmeste kommer til å få bilder av småtten i hvertfall, men jeg må jo finne på noe annet også... Kommer nok til å starte å handle/bestille i løpet av de neste ukene, har ingen planer om å løpe rundt i butikkene høygravid i november eller i desember rett etter at småtten har kommet ut :)

jepp har begynt å tenke jeg også! men vi har egentli dårlig økonomi, så vi kommer ikke til å gjøre så mye utav det... gavene blir bilde av småtten. for våre familier er det ikke størrelsen og hvor dyre gavene er som teller, men det at vi setter av tid til hverandre, er snille og koser oss sammen. vi kommer også til å ferie julekvelden hjemme hos mine foreldere og være hos hannes foreldre.. tror ikke vi kommer til å være mye hjemme i julen vertfall :)

men selvsagt, litt juleshopping må det bli tror jeg. men ikke så mye og ikke noe stress liksom.. bare for å føle at julen er rundt hjørnet! :D

jeg gleder meg så myyee!!! =D

Jeg kjøpte de to første julegavene i helga!!! Planen min er å være ferdig med de fleste i løpet av første halvdel av oktober. I desember skal jeg bare kose meg med babyen, pakking av gaver og små turer til byen når jeg har lyst og overskudd!!! Jippiiiiiiiii!

Annonse

Så smart!!!

Men jeg blir så, iverig etter å gi gavene. Til de nærmeste, i allefall. Må vel kanskje holde ann litt, til de da.

Men skal så vist stjele denne ideen. Skal begynne å forberede meg mentalt, allerede i dag!

God jul! er jo bare 4mnd til ;)

Jeg skal begynne så smått i dag faktisk! Gleder meg, hihi. :)

Jeg skal kjøpe til alle barna vi skal gi til i dag. Så bruker jeg alltid å kjøpe noe smått som vi har liggende i tilfelle vi får fra noen som vi ikke har kjøpt til, så slipper vi å shoppe i siste liten :)

I tillegg i år blir det jo shopping og div. til den nye i familien, så det blir nok å gjøre frem mot jul, så det er bare å begynne! :)

Skal snart på loftet å hente ned klær fra førstemann til sortering. De er sortert i størrelse allerede da, men har en følelse av at alt bare ble pakket ned, og ikke alt er like fint...(flekkete og sånn). Blir gøy å se de igjen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...