Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Er det stygt av meg som selv er "tungvekter" å spørre om det er flere i den gruppen som har bilder? Jeg veier 125 nå og er ikke gravid enda,har veldig vanskelig for å se meg selv i forhold til andre. Er redd for at det skal se rart ut når jeg blir gravid.... Sikkert teit spørsmål men.. er liksom ikke veldig lett å få det til å bli et hyggelig spørsmål i grunn...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 gå inn på www.min-mave.dk der er det noen som har lagt ut bilder av sine overvektige gravidmager
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 takk takk står ikke hvor mye deveier da men.... hvor mye kan man forlange... he he
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Heh... Nej, blir vel bare tipping når det gjelder vekten til de damene, men det er vertfall kjekt å se... Er selv bare 14 uker, så er ikke mye å ta bilde av hos meg, men håper på en fin mage etterhvert. Må vel bare ta til takke med å se ut som at jeg har lagt på meg en del i de kommende ukene...
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 bra du forstod meg.... noen kan kanskje oppfatte dt som stygt å spørre om sånt. mulig jeg til og med hadde blitt litt ginete selv... he he.... Syns i grunn alle je har sett som gravide er flotte uansett,men har en snodig tanke om at jeg bare kommer til å se teit ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå