Gå til innhold

"Tungvekter"bilder???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det stygt av meg som selv er "tungvekter" å spørre om det er flere i den gruppen som har bilder? Jeg veier 125 nå og er ikke gravid enda,har veldig vanskelig for å se meg selv i forhold til andre. Er redd for at det skal se rart ut når jeg blir gravid.... Sikkert teit spørsmål men.. :) er liksom ikke veldig lett å få det til å bli et hyggelig spørsmål i grunn... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå inn på www.min-mave.dk der er det noen som har lagt ut bilder av sine overvektige gravidmager

Skrevet

takk takk :) står ikke hvor mye deveier da men.... hvor mye kan man forlange... he he

Skrevet

Heh... Nej, blir vel bare tipping når det gjelder vekten til de damene, men det er vertfall kjekt å se...

Er selv bare 14 uker, så er ikke mye å ta bilde av hos meg, men håper på en fin mage etterhvert. Må vel bare ta til takke med å se ut som at jeg har lagt på meg en del i de kommende ukene...:)

Skrevet

bra du forstod meg.... :) noen kan kanskje oppfatte dt som stygt å spørre om sånt. mulig jeg til og med hadde blitt litt ginete selv... he he.... Syns i grunn alle je har sett som gravide er flotte uansett,men har en snodig tanke om at jeg bare kommer til å se teit ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...