Gå til innhold

Hei:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny her på forumet. Er mitt andre IVF forsøk nå. Satte inn 1 egg 13. august, har testdag 27/8.

Synes dette forsøket har vært mye tøffere både psykisk og i forhold til at jeg har hatt mer bivirkninger av medisinene denne gangen.

Tar nå Crinone morgen og kveld og har fått beskjed om å holde meg i lett aktivitet en stund etter at jeg har tatt det. Hva menes med det egentlig? Hva har dere andre gjort? I tillegg synes jeg noen ganger at det kommer ganske mye crinonerester og tenker da at kroppen kanskje ikke får det den trenger... Har også sett at det er en lys rosa farge på crinonerestene noen ganger. Hadde det sist også, og da var jeg jo ikke gravid... Flere som har hatt det?? Mye detaljer her nå, men regner med at dere her inne på forumet tåler det..;)

Vil takke alle her på ass. befr. for at dere deler tanker og opplevelser med andre. Har fått svar på veldig mye forskjellig her inne! +at jeg hører om mange andre i samme situasjon, og det hjelper mye.

Takk takk alle sammen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia!

Kom nettopp hjem fra uttak nå...

jeg ble fortalt at lett aktivitet var det motsatte av å legge seg til å sove.. dvs jeg kunne sitte i sofan og slike ting...

Fikk også fortalt at det var normalt at det ble litt farge på det som kom ut igjen pga inngrepet... dvs at det spiller ingen rolle hva resultatet blir...

Dette er mitt første forsøk og har derfor ingen erfaringer, men tenkte jeg skulle dele det de fortalte meg på riksen i dag =) Lykke til!!!

Skrevet

Hei og takk for svar:)

Håper det gikk bra på uttak i dag. Lykke til med forsøket:)

Skrevet

det gikk greit... det værste igjen synes jeg... å vente for å høre om de deler seg slik de skal =S

Håper du får et blått kryss denne gangen da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...