snaijka Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Jeg trenger hjelp!! Min lille gutt på snart 3 uker, sliter av meg puppen snart! Når han ligger å suger, så drar han hodet sitt bakover, flere ganger, mens han har puppen i munnen! Dette er fryktelig vondt, da jeg i utgangspunktet er sår, siden han også har en fryktelig tendens til å slippe puppen ett milli-sekund, for så å suge seg på igjen (men da med mindre pupp i munnen!) Dette gjør han så kjapt at jeg greier ikke stoppe han! Han har fått en flaske hver kveld den siste 1 1/2 uken, med tillegg, for han blir jo aldri mett på kvelden!!! (Kan sitte å amme fra 21 til 01 før jeg får han fornøyd).. har det betydning?? hva kan jeg gjøre??
Expat Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Au au dette må han ikke få lov til! Løsne sugetaket med en finger (i munnviken og inn mellom gommen) og begynne på nytt hver gang han gjør dette. Er det mulig at du kan få hjelp til dette av en lokal ammehjelper? Ring! I dag! Og snakk med helsestasjonen om noen antiseptiske eller andre salver du kan bruke på brystet.
Gjest Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 ville fulgt tipset over, og løsne taket og legge til på nytt om han tar mindre bryst i munnen. Hvordan ammer du? jeg ligger å ammer når vi er hjemme. Da har jeg en pute, eller litt dyne bak ryggen på hun, sånn at hun blir liggende på siden og tett inntill meg, da snur hun ser myye mindre, ikke godt når de drar med seg puppen nei. hvis du er veldig øm kan du prøve ammeskjold? jeg sprekker å blør på den ene puppen, og jeg må bruke skjold der, til sprekken har grodd helt fint. lykke til. Anbefaler også brystkremen de har på apoteket, den hjelper meg hvertfall, har hatt blødene brystvorter, fy **** så vondt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå