Axus' girlfriend Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 noen som vet hvor lang svømmetimen er?
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Er det babysvømmingkurset du tenker på? Det som går over 10 kvelder? Virker som det varer inntil 45 minutter, for jeg ser at de starter et kurs kl 18, og et kl 18.45. Hvis det er aktivitetstimene på tirsdager du mener, så vet jeg ikke hvor lange de er...
Axus' girlfriend Skrevet 20. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2008 ja, jeg mente på kurset ja:) ser jeg formulerte meg noe rart:) meldte oss på kurset for leeenge siden, og nå legger jo Oda seg klokka 19. rekker akkurat hjem til sengs da:) hvordan er det å gi grøt likefør svømming?
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Det kan jeg ikke svare deg på dessverre, for jenta mi er bare 5 uker og verken svømmer eller spiser grøt:) Var bare jeg som ble inspirert til å gå inn på hjemmesiden til pirbadet og lese om babysvømming da jeg så innlegget ditt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå