Gå til innhold

avbrutt fryseforsøk :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ha hatt fryseforsøk i naturlig syklus denne uka, men forsøket ble avbrutt pga eggcyste........

Og neste mnd hadde klinikken fullt belegg, så jeg må vente i 2 mnd på nytt forsøk. Har venta på dette forsøket siden mislykket forsøk i mai, vært lang ventetid og psyka meg opp,tøfft til tider....... Nå er jeg skikkelig lei meg........ ventetiden er værst!!!!!!

Noen flere som har fått forsøk avbrutt pga eggcyste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

jeg kan desverre ikke dele noen erfaringer med deg på det området for jeg er helt ny i gamet... Men ville skrive til deg likevel. Du hørtes så trist ut..:( Jeg er helt enig med deg om ventetidene. det er det værste ved det hele! Det er jo vanskelig å vente for de som prøver på den naturlige måten også, men vi blir liksom minna på det hele dagen pga de medisinene vi må huske på osv. Det blir aldri noen pause liksom..

Håper du klarer å aktivisere deg sånn at ventetiden går litt fortere, reis på tur eller noe hvis muligheten er der ;)

Lykke til videre! Sympatiklem fra meg.

Skrevet

Ja tiden går nok raskere hvis man drar på tur. Det hadde ikke vært så dumt det nei.......

2 mnd går jo egentlig ganske raskt, men når man står midt oppi dette går den tregt. Er ganske flink til å være aktiv, så når jeg kommer ut av "bobla" skal jeg finne på ting:-)

Lykke til du også håperen.

klem

Skrevet

Åh dette er så kjipt:-(( Vet akkurat hvordan du har det nå. Jeg begynte 1 icsi i mai. Fikk cyste, punkterte den, men fortsatte på spray. En uke etter punkteringen startet ny runde sprøyter og jeg tenkte at endelig skulle det gå bra. Uttak 23 juni viste ingen modne egg. Kanskje pga cysten sa legen. Var veldig kjipt, men sommeren har flydd av gårde og neste uke er det uttak igjen hvis alt går bra denne gangen. Jeg har pco så faren for cyster er litt større da og kjenner det er en ekstra belastning på dette forsøket. Usikker hele tida, men prøver å tenke positivt.

Håper ventetida går fort for deg. En tur hørtes ikke dumt ut. Få tankene litt bort og det å ha noe å glede seg til.

Lykke til videre:-)))

Skrevet

takk:-)

Det er så godt å snakke med flere i samme situasjon.......selv om jeg ikke ønsker dette for andre selvfølgelig!!!

Krysser fingrene for deg, og håper at du får både uttak og innsett neste uke!.....og at du slipper unna disse dumme cystene. De trenger ikke være der denne syklusen.

lykke til til deg også pysekatten:-)

Skrevet

Takk:-)))

Skjønner hva du mener. Jeg hadde UL før sprøytestart denne ganga og da så alt bra ut. MEN disse tankene lar meg ikke være i fred uansett.

Kanskje UL kunne vært noe for deg også før du starter opp neste gang???

Klem:-)

Skrevet

ja det blir UL på dag 2 av menstr. neste forsøk. Dette for å ta hull på event. en cyste....

Ajajaj.....dette er for spennende!

Ha en god helg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...