TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 tenker det er kjekt å ha en i barnehagen og en hjemme (kjekt om den ene er kliss klass eller full av gjørme) eller er det litt råflott? svigrmor vil gjerne kjøpe en "skikkelig" dress til snuppa, jeg tenkte å kjøpe en fra HM i tillegg..
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Det høres veldig greit ut. Vi har kjøpt en dyrere som skal i barnehgaen, og så skal vi ha en man kan ha hjemme som er billigere. Er jo evt bare på ettermiddagene vi er ute, og i helga kan vi jo bruke den dyre. =)
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 20. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2008 bra det er fler som tenker sånn, sambo mente vi ikke trengte, men da kan vi jo ikke dra på lekeplassen om vi glemmer dressen i barnehagen..
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Jeg vil si at man har god bruk for to ja:) Ser hos oss, hvis jeg glemmer og ta med regndressen (ev vinterdressen) i barnehagen, kan vi jo ikke gå ut i helga hvis det regner. Ser det er litt pes, man skal ha med seg matboksen, vannflaska, hehe ungen, og kle på etc, mens andre foreldre også driver og får med seg sine. Veldig ofte noe som blir glemt. Feks idag glemte jeg regndressen, og de skal møte i regndresser imorgen tidl. Glad jeg har en ekstra her hjemme:) Dessuten kan det være behov for å tørke klær etc, og hva gjør du neste dag hvis dressen ikke er tørr. Jeg har kjøpt to regndresser (veldig fint tilbud på barnas hus nå, hehe), to par støvler, og to vinterdresser. Men selvsagt trenger man ikke det dyreste som sett nr 2:)
stolt mamma til gojenta! :-) Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Jeg planlegger til vinteren å ha en dress i barnehagen og en god vinterjakke og boblebukse hjemme...
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Vi klarte oss veldig godt med kun en dress vår første barnehage sesong. Jeg synes det er litt "råflott" med to - og vil heller bruke penger til andre ting. Samtidig som jeg ut fra vår "bruksområder" ikke ser behovet for to - vi er mye ute både på ettermiddagene og i helgene... Det var aldri problemer med "glemt" dress hos oss. Han hadde ofte denne på seg til og fra barnehagen også, da dressen vi hadde var veldig lett å ta av og på. Hvorfor ikke starte med en og så kjøp en til om du får behov. Det kan jo også hende din lille vil vokse ut av den første dressen før vinteren er over. For stor, eller for liten dress er ikke noe kuult...
verand ;) Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Nei, det syns jeg ikke! Så deilig å ha begge steder... Fort gjort å glemme! Da slipper du liksom å tenke på at du må huske å ta med dressen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå