Gå til innhold

kan hetetokter være et tegn på graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har masse mensmurringer og hetetokter... jeg svetter veldig om natta.men også om dagen. det er ingenting som skal til før jeg koker... er vel kansje litt tidlig å si..er ni dager til IKM.. noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det kan være det. Men kanskje litt tidlig hvis det er 9 dager til IKM? Mensmurringer skal også være tidlig graviditetstegn. Jeg lurte på det selv siden jeg fikk kraftige menssmerter 3 dager etter el, men sannsynligvis var det da litt tidlig for meg også. Vi krysser fingrene!!!

Skrevet

Jeg også har hatt slike mensmurringer og hetetokter, er helt forferdelig å få .. kjenner som man skal smelte vekk! HUff! Men er det et tidlig graviditetstegn er det helt greit å ha litt hete tokter :):) Lykke til:)

Skrevet

ja det sier jeg også.her er alle mulige symptomer hjertelig velkommene hehe uansett om det er den verste kvalmen,de verste menssmertene, de verste hetetoktene hehe osv... :)

Skrevet

hehe.. Ja, for gravid vil jeg gjerne bli:)

Skrevet

Hunden min har begynt å oppføre seg så rart i forhold til meg, skal liksom ligge inntil magen min og små bite liksom.. hmm.. kanskje den merker noe:P hehe

Skrevet

ja det sies at dyra merker slike ting før vi gjør det,så la oss håpe på at hunden din merker noe :) lykke til :)

forresten,hunden min merker ikke noe.. han vil ihvertfall ikke vise meg noen tegn enda...hehe ;) håper han gjør det snart :)

Skrevet

Får håpe den gjør det :) Lykke til:) Håper vi holder kontakten her :)

Skrevet

ja det kan vi gjøre :) ni dager til IKM for meg.deg da?

Skrevet

Er 5 dager til ikm... Men jeg kunne tenkt meg å teste positivt nå!

Skrevet

Enten det, eller så har du nok kommet i overgangsalderen. La oss håpe det er det første. Jeg vet ikke.

Skrevet

hehe uff da.la oss indelig håpe at det ikke er overgangsalderens om bryter inn hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...