Tjorven1 Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Testen slo aldri ut, hadde beregnet el i morgen, altså slulle testen slått ut i går kveld eller i dag tidlig.. Fikk meg en UL nå, men jeg har ingen modene egg, og det ser heller ikke ut til å ha vært noen el, heller. Jeg synes det er rart, legen sa det var normalt - men han virket litt rar - nei sikkert bare jeg som er overhysterisk.. Men har noen av dere hørt om det, at el hopper over en mnd?
Daydream Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Å, det var synd Tjorven1 Skikkelig nedtur når en ikke får dra når en er så forberedt på det også! Får håpe det blir neste måned da, lykke til!!
Månestråle75 Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Hei! Jeg mener å ha lest et sted at det er helt normalt å ikke ha eggløsning en måned. Men det var jo utrolig kjipt for deg at det skulle skje akurat nå da, når du var så motivert for å endelig dra til Danmark igjen :-( Vi for bare krysse fingrene for at gullegget kommer neste måed og at alt klaffer for deg da!
Pollyanna67 Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Jeg er også ganske sikker på å ha lest et sted at det er nokså vanlig at man har sykluser innimellom uten el. Kjipt er det uansett når man er innstilt på å prøve! Men da skal du bare se at det kommer et ekstra bra egg neste måned=)
Lacey*har fått erta Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Er helt normalt at slikt kan skje, dessverre. Jeg vet også at legen min anbefalte meg å ikke stresse når jeg nærmet meg EL, pga at dette kunne skje. *klemmer på du*
angelica-s Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Hei Tjorven Hvilken dag er du på i syklus? Uansett, jeg har hatt eggløsning alt fra dag 14 til dag 27. Men min normale eggløsning dag er ca dag 16-17 Forrige gang jeg var nede var jeg til ul dag 13 og da var follikelen på 17 mm. Nå denne gangen var jeg også til ul på dag 13 og da var den bare på 10 mm, så jeg fikk ny time på dag 17 og da var den vokst til hele 20mm.. så jeg syns du enten skal fortsette å teste, eller bestille deg ny ultralyd time hos gyn og 3 dager eller noe...kanskje du har en litt lengre syklus denne gangen og dermed senere eggløsning Lykke til:) Klem...
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Hei Tjorven (har svart deg inne på "vår" tråd også) Men synes Angelicas forslag er veldig fornuftig. Jeg hoppet over EL en måned og fikk mensen to uker forsinket. Har selv tenkt at det kanskje skyldtes at EL var forskjøvet, men det får jeg jo aldri vite. I og med at en folikkel vokser 1-2 mm i døgnet ville jeg tatt en ny scan om 3-4 dgr. Så vet du ihvert fall sikkert
Tjorven1 Skrevet 21. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2008 Takk for mange gode tanker. Hmmm... og Angelica - ja, kanskje jeg skal det? "alle" eggene var jo på rundt 9 mm. Men det var en som var på rundt 11 mm - nei, du - jo - ja - jeg tror jeg pokker meg drar ut å kjøper flere tester! Det var ikke noe tegn på at jeg hadde hatt el nemmelig! Da ser de at posene har falt sammen i eggestokken. Testet meg i går kveld, alikevel - for "den indre stemmen" er ikke helt enig med legen. Og dere andre også, takk - snakket også med Mamma i går kveld som sier det samme dom dere, takk takk takk - å.. hva skulle jeg gjort uten dere? Hadde vært rimelig stresset til tider ja.. Takk skjønne, vakre kvinner!
angelica-s Skrevet 21. august 2008 #9 Skrevet 21. august 2008 Flott at du tester videre Tjorven:) Tror at det kan komme en eggløsning altså, siden den ene var på 11mm:) Hold oss oppdatert:) Lykke til:) Klem
Tjorven1 Skrevet 25. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 25. august 2008 Hei. Tenkte bare å opplyse om at jeg ikke har kjøpt flere tester. Tanten min døde på fredag, så uken blir kjempe hektisk - og jeg må reise denne uken og blir borte nesten en uke. Samtidig som håndtverkerne kommer... nei, litt dårlig timing med en køben tur nå... Møte en gammel meget god venn av meg i helgen også... Pokker... meeeeen har lovet meg selv at jeg IKKE skal la noen gutter stoppe opp "prosjektet mitt"... Men det er en meget bra kar - altså... Ja ja ja uansett er det en mnd til neste Køben tur, man vet vel mye på den mnd..
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 25. august 2008 #12 Skrevet 25. august 2008 Kondolerer med tanten, så trist. Nei kanskje ikke perfekt timing for reise denne måneden da. Kjenner forresten til problemet med gamle typer som dukker opp:) Hadde samme dilemma i sommer, også en super kjekk kar, men etter litt om og men fant jeg ut at prosjektet går foran, så får mannen komme etter...I hvert fall hvis ikke mannen er klar for barn NÅ !!! Årene går... Klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå