Gå til innhold

trille for akta graco bilsete - hvilken skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Har akta graco logico s bilsete og ser behovet for en trille å klikke bilsetet på. Har easywalker skye og denne passer ikke.

Ser at akta graco har egne triller som passer til dette (selv om jeg ikke akkurat syns de er pene..) - hvilken er best, tar minst plass, veier minst, lettest å legge sammen etc? Og hvilke forhandlere har trillene i butikk på Østlandet (evt sverige) så en kan se på dem? Takknemlig for tilbakemeldinger!

Fortsetter under...

http://cgi.ebay.de/Graco-Kinderwagen-Mosaic-Completo-Gemma-NEU-OVP_W0QQitemZ370077058073QQcmdZViewItem?hash=item370077058073&_trkparms=72%3A823%7C39%3A1%7C66%3A2%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14

her er en link til noen på ebay.de som sender til sverige. Der koster den 120,-eur inklusive frakt til Sverige. Det er ca 960,- NOK vet ikke hva Mosaic koster i Norge... Tror det er den letteste trilla du kan feste setet på. Ellers tror jeg faktisk det finnes adaptere for Graco til EW, de nevner nemig Graco på den nederlandske reklamen for EW... Du kjenner ingen derifra som kunne ringt og hørt med hovedkontoret. Ellers snakker de sikkert engelsk der også...

Hei, HI her igjen..Takk for svar, bønnepågang

For andre som skulle lure på det samme - har tatt en liten ringerunde her -

Babyshop har mirage plus til nok 1299

Happyland (Svinesund) har mirage plus til sek 899 og mosaic til sek 998, så da er saken klar hvor en skal kjøpe denne isåfall.

Har sendt mail til Easywalker ang om de har adaptere, men på alle nettsidene deres står det kun adaptere til maxi cosi.

Ja ang adaptere til EW så jeg på reklamen nå, den er endret for i år... Så nemlig på den når jeg lette etter dobbelvogn i våres og da er jeg helt sikker på at de demonstrerte vognen og da nevnte de Graco som et alternativ på barnesetene. Kanskje den har gått ut, da? Det var synd... Ja hadde absolutt kjøpt på Happyland, de har god service og er nesten alltid lavest på pris :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...