Kåre Moradi Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Trenger litt inspirasjon og variasjon:)
Gjest Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Kokosmelk, litt vann, litt grønn curry pasta, litt lime og brunt sukker. Så koker du forsiktig kyllingfilet i biter.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Hva skal du ha som tilbehør da? Jeg lager ofte til pasta og da lager jeg bare en olje/eddikdressingen å ha over pastaen (sammen med oppkuttede, kalde cherrytomater og litt løk) som jeg blander i hvitløk og frisk basilikum.
Gidder ikke! Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Pestosaus er digg! Smør+mel hønsebuljong (kan bruke melk også, men jeg synes det smaker bedre med buljong) pesto evt. creme freshe (bare en liten dæsj altså)
Northernlights Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Hvis du lager en hvit saus, og har tomatpurè eller tomatbuljong, blir det en god og mild saus. Krydre etter smak med hvitløkspulver og andre smaker du måtte ha. Det er også kjempegodt å steke sjampingnong, i biter, og har det i sausen, evt bacon terninger. Nam! Litt smeltet ost er også godt sammen med den type mat. Jeg varierer, og noen ganger bruker jeg en boks med suppe. Fks sellerisuppe på boks, som jeg tilsetter ting jeg måtte ha i huset. Blir like godt hver gang.
Kåre Moradi Skrevet 20. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2008 Her var det mye supert! Tilbehør? Vel, egentlig bare en stor og deilig salat, i allefall til meg som prøver å være litt forsiktig med karbohydratene. Men ser jo at andre ting kan passe til forslagene over. Takk!
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 vi pleier å varme en boks med creme fresh og ha i en terning grønnsaksbuljong fra knorr nam nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå