Gå til innhold

Jeg blir GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL

Anbefalte innlegg

Nå er jeg endelig i uke 29. men å så liksom. det er jo så lang tid igjen. og nå er jeg sykemeld siden jeg har mye vann i kroppen og har bekkenløsning. så det eneste jeg kan gjøre er og sitte i sofaen og slappe av. og det er såååå kjedelig. fordi jeg har jo ikke engang tv og se på :| jeg har den bærbare dataen som jeg kan bruke. men å så. hva gjør man foran dataen en hel dag :S men selv om jeg føler at tiden går sakte. så har jeg fortsatt mye mas rundt meg. søke penger fra nav, mange kontroller, jobben som maser etter div. folk som absolutt skal komme hit på besøk. folk jeg ikke engang vil ha besøk av. så nå vil jeg bare virkelig tilbake igjen til vanlig dagrutiner. stå opp slappe av se litt på tv spise dra på jobb. komme hjem. og sån. jeg føler jeg ikke får skikkelig slappet av heller. siden alle maser rundt meg. så bor jeg med 2 gutter som overhode ikke rydder opp etter seg. så jeg må jo vaske og rydde her i tillegg. så jeg har jo egentlig aldri hatt en dag heller der jeg kan legge meg ned på sofaen, se litt på tv slappe av. gjøre akkurat som jeg vil.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138497635-jeg-blir-gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg....

Vel, kan ikke si annet enn at vi er fler som er sykemeldt og idag var vi 3 stk som mødtes til lunsj...

jeg har også vann i kroppen og bekkenløsning - ikke særlig moro...

Men vi skal forsøke å få til et treff igjen snart for oss som ikke lenger kan gå på jobb, men som trenger noen treffpunkter for å få skravlet litt og føle at det er noe som skjer, annet enn kontroller og irritasjoner......

du er velkommen i gjengen : )

Skal nok snart legge ut et nytt treff tidslunkt - bli med ( hvis du er i Oslo da, hvis ikke kan du jo spørre om det er fler i nærheten av der du bor : ) )

Og du - det tar alltidnoen dager å venne seg til en ny tilværelse - lykke til : )

Jeg har kost meg på sofaen og fått med meg alt på tv de siste månedene selv, men nå har jeg begynt på skole igjen..

Sykemeldt fra jobben..

Jeg strikket en del når jeg så på tv, har en god del votter og luer til babyen nå:P

Hvis du er handy kan du jo gjøre det? Eller kanskje scrappe litt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...