Lillis Skrevet 20. august 2008 #1 Del Skrevet 20. august 2008 Vi ønsker oss så veldig en liten søster eller bror, men jeg kjenner angsten setter seg i kroppen bare ved tanken på å være gravid. Det høres kanskje rart ut, men etter at jeg mistet i uke 18 sist har jeg mistet troen på at det kan gå bra. Vet ikke om jeg holder ut å gå i ca 40 uker å være redd for at det skal gå galt.. Sist brukte jeg crinone til uke 13, hadde mange ul og alt var bra hele veien. Helt til jordmor en dag ikke fant hjertelyd... Det å vite at kroppen ikke sier i fra når noe er galt er skremmende. De andre gangene var også ma, men mye tidligere. Så nå har jeg liksom erfart at man aldri kan være trygg på at det skal gå bra.. Uff, ble veldig rotete og negativt det her... Men har så mange tanker om dagen, og det hjelper å lufte dem litt, tror jeg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138497456-redd-for-%C3%A5-bli-gravid-igjen/
evigoptimist Skrevet 8. september 2008 #2 Del Skrevet 8. september 2008 Huff - føler veldig med deg - vet akkurat hvordan det er! Jeg slet i et års tid etter å ha mistet englegutten i uke 17, frykten for å miste ble ikke svakere, men trangen til å forsøke igjen - for at det skal komme noe godt ut av all sorgen- ble sterkere og overvant tilslutt frykten.... Jeg har desverre ennå ikke lykkes, har nok oddsene litt imot meg - men nekter å gi meg ennå! Jeg har veldig tro på crinone/progesteron - og kommer til å kreve det neste gang. Gi deg selv litt tid, så vil kroppen heles litt etter litt. Og da vil kanskje lysten på flere barn overvinne frykten. Et svangerskap vil aldri bli uten bekymringer for oss habituelle abortere - men, vi har klart det før - og kan klare det igjen! Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138497456-redd-for-%C3%A5-bli-gravid-igjen/#findComment-138644146
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå