Trallllle Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Skal fjerne en kul under armen og lurer på om en kan gjøre dette selv om en er gravid? Er bare inn for dagen å ta den vekk...Med tanke på bedøvelse sef..
marien - FØDEKLAR! Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Jeg var inne på øyeoperasjon sist uke, og da fikk jeg lokalbedøvelse:)
WildPrincess Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Jeg var inne og fikk fjernet en "tvilling" (ikke en baby altså men en betennelse som setter seg i området rundt halebenet). Dette er en opperasjon som vanligvis gjøres i narkose, men fordi jeg var gravid så ville de unngå det. Det ble derfor gjort i lokalbedøvelse, jeg spurte flere ganger om det var noe rissiko for babyen. Men fikk beskjed om at så lenge stoffet virket lokalt ville ikke babyen bli påvirket av det i det hele tatt og at det derfor var heeelt trygt
Trallllle Skrevet 20. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2008 Det var bra, da orker jeg ikke tenke mere på dette da og heller "nyte" prøveperiode:P
Chicka™ Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Jeg fikk det når jeg var gravid sist.... kul i øret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå