lana<3 Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Nei og nei.... Babyen har akkurat begynt å hikke og jeg mener bestemt at det er der han har ligget hele tiden. Kjenner hikkingen rett under ribbeina....hvor kjenner dere som har hodeleie babyer hikkingen best? Syns jeg husker fra første gang at jeg kjente hikkingen der hodet var og da altså kjente det helt nederst i magen....uff lei meg nå....
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Eg kjente også hikkingen nede ved hode når min låg med hode ned....(forrige uke) nå er eg neimen ikke sikker på hvordan han ligger lenger, ganske frustrerende. Men de forandrer vel fortsatt stilling der inne:)
mamza Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 babyen min ligger i hodeleie og jeg kjenner hikkingen nederst i magen. Ved underlivet.. Kanskje du kjenner små bevegelser og at det ikke er hikking. Det er sjelden babyen snur seg så mye så den ligger sikkert fortsatt i hodeleie. Lykketil.
ChellBell - har født! Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Bebisen min har ligget med hodet ned i 3 mnd og når hun har hikket har jeg kjent det veldig langt nede, samme som over her. Nå plutselig har jeg kjent hikkingen rett under navelen så jeg tror hun plutselig har flyttet på seg og ligger i tverrleie. Skal spørre jordmor om det i morgen
lana<3 Skrevet 20. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2008 Jeg er andregangsfødende så husker hvordan hikking føles og han her her hikker så hele magen rører på seg, han holder på med pusteøvelser først og så begynner han å hikke etterpå. Har fått bekreftet tverr/seteleie på ultralyd sist uke og slik har han sittet siden uke 29 ca. Han turer og balerer når han gidder, men tror det er en ganske bedagelig baby i forhold til mi første som ikke klarte å ligge i ro et øyeblikk, og sparket meg tyyydelig i ribbeina. Han her har et spark og to innimellom nedover føler jeg og det er alt utenom den voldsomme hikkingen hans.
Ønskebaby08*12 Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Babyen min ligger med hodet ned, og jeg kjenner hikkingen ganske langt nede, sånn et sted mellom navlen og symfysen. Det er der jeg kan se den rytmiske dunkingen også. Mener jeg har lest et sted at man kjenner lettest hikkingen der babyen har skulderpartiet sitt...Vet ikke om det stemmer, men jeg vet ihvertfall med meg selv, at skuldrene mine beveger seg når jeg hikker..
mb86 Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Her ligger h*n i hodeleie og jeg kjenner hikkinga nede på venstre side av magen. Der hvor babyen også ligger med ryggen sin.
bollenr3 Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 babyen min ligger med hodet festet i bekkenet. Og det er der jeg kjenner hikkingen, helt nederst i magen/bekkenet.
Gjest Skrevet 20. august 2008 #9 Skrevet 20. august 2008 Her har også hodet festet seg, og jeg kjenner hikkingen nederst i høyre lyske....Men noen ganger syns jeg at jeg kjenner noe som ligner på hikking høyere opp på magen,....spurte jordmor om dette, og fikk da til svar at babyen nå trener masse på å strekke seg helt ut, og disse bevegelsene kan ofte være så hurtige at det føles ut som hikking.....Kanskje det er det du føler??
**Marge Simpson** Skrevet 20. august 2008 #10 Skrevet 20. august 2008 I går var jeg til undesøkelse, og fikk bekreftet av babyen fremdeles ligger med hodet ned. Hun har ryggen til venstre og bena mot høyre. I natt hikket hun masse, og jeg kjente det helt nederst i underlivet- mellom navlen og venusberget. Hun har ligget med hodet ned i et par uker nå, og jeg har kjent hikkinga der før også. Men det er ikke så lett å kjenne, for som andre sier så rister nesten hele magen.
lana<3 Skrevet 20. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. august 2008 Ja hele magen beveger seg når han hikker, datteren min hikket ikke slik, hun var mye roligere n¨år hun hikket, men han her er mye større enn henne og hikkingen varer lenger og er mye kraftigere. Jeg kjenner forskjell på når han beveger seg og når vi var inne sist så lå han og hikket og hadde da samme følelsen, det var da det ble bestemt at jeg skulle følges opp angående leiet siden han da var i tverrleie...
82glad Skrevet 20. august 2008 #12 Skrevet 20. august 2008 Her ligger jenta våres i hodeleie, og jeg kjenner hikkingen like ovenfor skambeinet.. Hun hikker flere ganger om dagen, så det er ganske tydelig her i allefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå