Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønn min begynner i barnehage på mandagen. Var å skulle se på barnehagen. Det var kun ei lita sandkasse ute. Er et kommunaltbolighus som er gjort om til barnehage. Skal vi bare godta det? vi har jo mer utstyr hjemme. Å mye størrehage,enn det som var der.

Så lurer jeg på hva de gjør når ongene skal soveute, å det er kaldt ute. 15-20minus. Det sto spesifikt i brevet vi fikk fra barnehagen, at barnet måtte sove ute i egen vogn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de legger nok barna inne når det er kaldere enn -10

det er vanlig praksis i alle fall

de kan ha mye gøy i bare sandkassa også - kanskje de skal gå små turer til nærliggende lekeplass feks.

Det beste er nok å snakke med personalet. På en fin måte selvsagt, uten å være frekk.

Lykke til

(Ps. Er helt enig, man skal ikke godta hva som helst!)

Skrevet

Er 0-3 år avd. Joda, kanskje dem går til barnhagen som e ca 300meter unna. er et bolighus som er gjort om til barnehage.

Dem har ikke mulighet for soving inne.

Skrevet

Vi hadde barnehage i midlertidige lokaler en periode, og uteområdet var så-som-så, men barna hadde det supert og lekte masse ute selv om de hadde begrenset med utstyr. Det kommer mye an på personalet.

Hos oss var det også bare mulighet for utesoving egentlig, men når det ble veldig kaldt dro de vognene inn og satte dem litt her og der rundt i gangen og et lite oppholdsrom osv. Det var utrolig hvor kreative de var og fikk det til.

Snakk med personalet om din bekymring (på en høflig måte uten å være for kritisk), kanskje dette er et kjent problem som de har løst for lengst.

Skrevet

Joda, det kommer til å gå bra. tror det bare er jeg som gruer meg litt til å sende gutten i barnehagen. er så redd for alt som kan skje, om de tar godt vare på gutten min. Så vil jeg at han skal ha en fin plass å leke når han er i barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...