oase76 Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 hei jeg lurte på hvor tidlig dere begynte å gi deres små frukt, og hvilke frukter dere startet med. kan de få fek eple i sånt nett når de er 5 mnd.
Barbafin Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Vi begynte med fruktmos fra beger da småen var ca 4 mnd. I sånn mos er det mye eple i tillegg til mango, pære, banan (kan gi treg mage), sviske og fersken. Vi begynte vel med babyfeeder nett i 5-mnd alder og da fikk han eple, pære og mango. I tillegg fikk han tidlig avokado.
aya75 Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Vi begynte med sviskemos på glass da mini var 4mnd. da hun var ca 5 begynte jeg m pære,vannmelon,agurk, mango, eple, tomat o.s.v. Introduserte en ting av gangen i sånn babyfeeder. Jeg venta litt m banan, siden det kan gi hard mage. men det er fordi snuppa har lett for å få det. Hvis ikke er det bare å begynne med det du vil. Hvis det er allergier i familien på noe, ville jeg venta litt med det de reagerer på.Ellers har jeg også gitt Hipp sine fruktmoser og. de er fine siden de ikke har så mange frukter i. Stortsett to el tre. Er veldig populære.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå