du og jeg og vi to Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 ... en hårete dott!! Isj og usk! En skikkelig muggen morell, som har blitt utrolig pusete med lange, hvite hår. Har aldri sett noe sånt før. Kjøpte dem på Kiwi i går. Uff, nå ble jeg litt kvalm her, var sikkert litt hår på dem som har ligget inntil den pusete - og som jeg har spist...
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Det er nok gråskimmel du er borti, et meget fascinerende fenomen. Når jeg gikk på gartnerskolen studerte vi råtne moreller i mikroskop.
du og jeg og vi to Skrevet 20. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2008 Hehe, takk for info! Er ikke så sikker på om jeg deler fascinasjonen - men det ser jo litt pussig ut oppi skåla. Huttetu, jeg tror ikke det blir mer morellspising i dag!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Uærk, det er pyton å oppdage sånt etter at man har begynt å spise. Delte en morell for å fjerne steinen før datter fikk den (delte med tennene) da vi var i syden tidligere i sommer, og da fikk jeg se små hvite larver inni!! *grøøøøøøøøøøøøøøøss* Men sånn rent økonomisk kan du vel returnere frukt hos Kiwi og få penger igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå