Gå til innhold

noen som er kjent på alnabru her??ang tog og beliggenhet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ligger togstasjonen langt unna barnashus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger et lite stykke unna, men er jo i gå-avstand vil jeg si. Har du funnet ut at det er to km? (så det andre innlegget ditt...) Jeg ville beregnet en halvtime fra stasjonen til barnas hus hvertfall, bedre med for god tid enn for liten.

Skrevet

Tja, ikke sånn kjempe kjent men litt.

Kan ikke huske å ha sett noe togstasjon i nærheten av der Barnas Hus er.

Buss 401 fra Oslo S går i alle fall forbi der.

Lokaltogene til Lillestrøm (de som stopper overalt) går kanskje gjennom Grorud, men vet ikke helt hvor stasjonen er som sagt.

Skrevet

Det er en stasjon der, alna stasjon. Hvis du er på barnas hus, og kjører i retning Oslo på den veien som går parallelt med motorveien, så svinger du opp til høyre rett ved Hell's Angels der og så et stykke oppi bakken (like ved søppelfyllingen på Alna) svinger du til høyre igjen, og der er togstasjonen.

Skrevet

Der ja!

Litt langt å gå er det ikke...?

Men så kan det jo være at noen er sprekere enn meg også da ;D

Skrevet

68 bussen mot Grorud kjører forbi der også. Men den kjører bare fra Helsfyr.

Skrevet

Ta buss fra Helsfyr! Stopper rett utenfor.

Eventuelt sjekk trafikanten.no og plott inn avreise-adresse og adressen til barnas hus alnabru, og få korteste/enkleste kollektive måte å komme seg dit på. Vil også oppgi hvor lang tid det tar å gå fra nærmeste stoppested.

På gulesider eller finn.no (husker ikke) kan du be om å få gangavstand fra a til b.

Skrevet

takk,men stopper det noe tog ved helsfyr da??

Skrevet

Nei, kun t-bane ved Helsfyr.

Nærmeste togstasjon er Bryn (kun lokaltog)

Hvor reiser du fra egentlig?

Skrevet

Hvis du skal pendle fra Eidsvoll, så ville jeg nok satset på tog eidsvoll-alna, og så gått, selv om det er et lite stykke. Ellers kan det kanskje være raskere å ta et tog som ikke stopper på hver eneste lille stasjon, helt til Oslo S, og så ta buss derfra, evt, t-bane til Helsfyr og så buss - men da blir det jo skrekkelig mye bytting... Det toget som stopper på Alna er vel kun Lillestrøm-Asker toget og det stopper på hver stasjon og bruker noe lengre tid antagelig.

Skrevet

ja,er greit å slippe all den byttinga og....

bruker jo en del lengre tid på å kjøre kollektivt da,men samtidig sparer jeg jo en del kroner i bensin...

men får se,har ikke fått noen jobb ennå,men greit å vite litt om mulighetene for å komme seg frem føre en får det og kanskje hehe

Skrevet

Er vel enklere å ta buss for så å bytte til bussene som stopper rett utenfor. Mener å ha sett slike pendler busser mot eidsvoll på Helsfyr. Det er fryktelig langt å gå fra togstasjonen hvis det er opp bakken bak Hells Angels, ikke noe fin vei å gå heller da du må gå langs motorveien. Men altså det er fryktelig langt å gå, hehe!

Du kan ikke kjøre å ta en titt på avstanden da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...