AmExx Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Har gått på soppkur etter antibiotikakuren. Tungen til jenta mi ser fin ut, og jeg har ikke hatt noen symptomer heller. Men i går kveld og i dag så har jeg fått vondt akkurat i det utdrivingen starter. Ikke når jenta mi suger, men når utdrivinga starter helt av seg selv liksom... Er nesten som et bånd som strammer seg. Lurer på om man kan ha slikt ubehag uten at det trenger å være noe? Jeg har veldig kraftig utdrivingsrekleks...
Expat Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Det er muligens kun utdrivingsrefleksen, den kan være ram!
AmExx Skrevet 23. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2008 Får håpe det er den... Litt greit å vite hva det er i allefall. Pumpet meg i går, og da brukte jeg nesesprayen, tre minutter etter den fikk jeg vondt, i begge puppene.. Så det må være i forbindelse med utdrivingen i allefall. Men kan sopp gjøre at man får vondt på den måten? Finner ikke noen plasser der symptomene til sopp er godt beskrevet.. Uansett så skal jeg ta opp igjen givingen til melkebanken etter antibiotika og soppkur nå, så får vel vite da om vi fortsatt har sopp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå