AnonymeAnine Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Hvordan skal jeg få sønnen min på 8 uker til å suge effektivt? Han suger bra i begynnelsen så blir han irritert og da suger han ikke ordenlig (når puppen har blitt myk). Da håndmelker jeg mens han spiser men det er jo ikke så "kult" når man skal amme i offentlighet. Noen som har tips? Jeg har prøvd å "plage" ham mens han spiser, for å skjerpe han men det hjelper ikke!
camosilla Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Drikker han da, når han suger bra? Mulig han ikke får ut nok, og blir irritert for det. Prøv nesespray for å bedre utdrivningen. Det hjalp her. Brukte det en stund, og plutselig var det ikke behov lenger.
AnonymeAnine Skrevet 21. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2008 Ja, jeg bruker spray og Lecitin mot tette melkeganger...
En snupp - og en knert i magen Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Datteren vår er sånn om kvelden og vi tror det er fordi hun er for trøtt til å suge. Har du prøvd å bytte bryst når han blir irritert? Det funker delvis her. Husk også at om du sliter med tette melkeganger (ser du tar lecitin) så kan det være tubgt for dem å suge også.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Hun er rett over 6 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå