Mamsen og lillegutt Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Vi har en liten en på 13mnd. Og jeg er veldig babysyk på en liten søster eller bror til han. Meg og samboeren ble enig om at jeg skulle ta ut spiralen. Og jeg har time neste onsdag for å ta den ut. Men nå når det nærmer seg timen,så begynner jeg å få sommerfugler i magen og blir nervøs.... Vanlig? Jeg vil jo ikke ombestemme meg tror jeg
MathildeC Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Har sett flere innlegg her om andre som har fått kalde føtter når det nærmet seg aktiv prøving ja.. Selv kan jeg jo si at da jeg var overbevist om at jeg var gravid etter bryllupsreisen (da var knøttet 11 mnd) ble jeg veldig stresset, selv om jeg i utgangspunktet trodde det var det jeg ville....! Men nå er hun 13 mnd og jeg kunne godt prøvd igjen, vil bare helst ha ny jobb først.
Mamsen og lillegutt Skrevet 20. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2008 Føler også litt dårlig samvittighet ovenfor mini.... at det ikke er "nok" med han.... Og han er jo bare den besteste på jord:) Og tenk hvis han blir sjalu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå