Gå til innhold

Hva er galt med lille jenta mi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

16 mnd gammel jente som har ofte diare og løs mage, i det siste har hun vært litt slappere enn vanlig - og skikkelig gretten og grinete! Hun er normal i vekt, men har vært syk i 10 mnd alderen med tarmvirus (ROTA).

Skal nå endelig til barnelege, men laaang ventetid. Noen som kjenner seg igjen i problemstillingen?

Hun har ikke utslett av noe slag, og noen ganger tenker jeg tannfrembrudd... Men hun er aldri helt frisk og pigg...

Noen som vet noe????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke mulig å gi deg noe svar her, men det er bra du skal til lege. Pass da på at alle mulige prøver vil bli tatt. Jeg ville sjekket cøliaki og melkeallergi.

Lykke til.

Skrevet

Gutten min har det også slik. I tillegg er han småspist. Vi skal til lege for å sjekke melkeallergi (+ jern/vitaminnivå). Cølikaki er også en idé å sjekke.

Skrevet

Det kan også bare være tannfrembrudd. Vi hadde en pyton måned da hun fikk sine to første. Trodde jeg skulle bli gal. Men plutselig gikk det over=) Håper på det beste for dere.

Skrevet

Gutten min har laktose intoleranse. Når han drikker melk får han skikkelig diare, men holder seg fin når han drikker laktose red melk og biola o.l. Kan jo være det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...