Yellowgoldfish Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 16 mnd gammel jente som har ofte diare og løs mage, i det siste har hun vært litt slappere enn vanlig - og skikkelig gretten og grinete! Hun er normal i vekt, men har vært syk i 10 mnd alderen med tarmvirus (ROTA). Skal nå endelig til barnelege, men laaang ventetid. Noen som kjenner seg igjen i problemstillingen? Hun har ikke utslett av noe slag, og noen ganger tenker jeg tannfrembrudd... Men hun er aldri helt frisk og pigg... Noen som vet noe????
lita_36 Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 ikke mulig å gi deg noe svar her, men det er bra du skal til lege. Pass da på at alle mulige prøver vil bli tatt. Jeg ville sjekket cøliaki og melkeallergi. Lykke til.
Karija Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Gutten min har det også slik. I tillegg er han småspist. Vi skal til lege for å sjekke melkeallergi (+ jern/vitaminnivå). Cølikaki er også en idé å sjekke.
Prøvigjen Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Det kan også bare være tannfrembrudd. Vi hadde en pyton måned da hun fikk sine to første. Trodde jeg skulle bli gal. Men plutselig gikk det over=) Håper på det beste for dere.
mamma til to=) Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Gutten min har laktose intoleranse. Når han drikker melk får han skikkelig diare, men holder seg fin når han drikker laktose red melk og biola o.l. Kan jo være det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå