Gå til innhold

Har en liten følelse....

LiLo-sine små søte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hadd en følelse at det er to inni magen i mange mange uker nå...er 14+2 og har virkelig STOR magen...alle kommenterer dette og alle spør om jeg skal ha tvillinger!!!

Samboeren min er tvilling + at tre av kusinene til pappa har fått tvillinger,har dette noe å si...er det arvelig?

Er enda en stund til ul og får bare vente i spenning til da,selv om jeg regner med at det bare er en i magen..

Noen andre som har hadd en følelse og at det har vist seg å stemme?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg hadde faktisk på følelsen av at det var tvillinger, og det viste seg å stemme. Jeg hadde den følelsen fra ganske tidlig av, og fikk påvist tvillinger ganske tidlig også. Vi har ingen tvillinger i familien eller noen ting som skulle tilsi tvillinger, men jeg bare "visste" det av en eller annen grunn :-) Veldig merkelig det der altså.... :-)

Skrevet

Hei!

Jeg har akkurat samme følelse som deg!!! Dette er mitt andre svangerskap og regner med at da er det større mulighet å få mage tidlig, men jeg er bare i uke 11+3 og klarer ikke lenger å skjule magen, blitt en ordentlig liten kul.. og jeg har en del mage fra før og = )

På min mors side er det en del tvillinger, og min mor tror nå at jeg kommer til å få det.. Så det er nok arvelig..

Mener jeg har hørt at det er større mulighet å få tvillinger hvis fler i familien er det, så kankje det er din tur nå =)

Lykke til!!

Skrevet

yepp. Rart hvordan den magefølelsen stemmer av og til altså.

Sist svangerskap hadde jeg en følelse hele tiden av at noe var galt, for al gikk så vanvittig greit hele tia. Og da viste det seg at hun hadde hjertefeil.

Denne gangen spøkte jeg med, allerede i uke 7 at jeg trodde det kunne være to stk der inne, best derfor en privat ul time før vi dro på ferie - og jammen var det ikke to små spirer der inne. :o)

MEn hvis jeg har forstått det riktig, er det mor og hennes familie som fører dette tvillinggenet videre(?), ikke far. Hos oss har oldemoren min tvillinger, så er laangt tilbake - 3 generasjoner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...