Gå til innhold

Hjelp!!! Begynte å blø i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 6+ 4 i dag. Da jeg sto opp hadde jeg litt mensmurringer og begynte å blø.... Akkurat som om jeg har mensen.... Fikk time hos lege med en gang. men han gjorde ingenting. Sa at det sikkert var en SA og at jeg skulle få UL når blødningen hadde gitt seg.... Så tok jeg blodprøve for å måle hCg, men fikk ikke noe svar. Er dette vanlig prosedyre? Skal jeg bare sitte her og vente og lure på om det har gått galt? Er så trist jeg nå, vet ikke hva jeg skal gjøre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Like kjipt hver gang sånt skjer, men ikke ta sorgene på forskudd!

Jeg og mange flere har blødd i første tri uten at det har vært noen SA forde. Normalt at legen din skal måle hcg, men sørg for at du får han/hun til å ta nye blodprøver om 2 dager og måler hcg på nytt. Da ser hun/han om det stiger eller synker.

Jeg blødde som en gris i 1 tri og er nå i 3 tri. Blødd igjennom hele svangerskapet. Alltid skummelt.

Håper det går bra med deg.

Skrevet

Ikke bra, men hold motet oppe. Er for tidlig å se hjerteaktivitet på deg, så de kan vel bare måle HCG.

Vå får håpe det bare er en liten blødning. Tvi tvi.. : )

Skrevet

Huff sa trist, hvordan går det med deg?

Ja, alt dette er vanlig prosedyre, bort sett fra at jeg har fått UL selv om jeg har blød.

Ang. Hcg ble den målt i går (onsdag) da må du måle igjen i morgen, det skal være to dager mellom, for å se om den stiger eller synker.

Jeg har mistet to ganger, og selve hcg'en sier ingen ting om det har gått galt eller ikke. det er som sagt om det stiger - betyr det at du fremdeles er gravid. synker den er du dessverre ikke det..

Sist sank min fra 27 000 til 25 000 på to dager.

Men som som svart tidligere, det er faktisk ganske normalt å blø litt de første mnd. Så fortvill ikke helt ennå.

Lykke lykke til, håper dette går bra :-)

Du må gjerne lese bloggen min, der står det mye praktisk og følelsesmessig rundt det å blø etc.

Skrevet

Hei.

Få tatt blodprøve på Furst. Der for du svar samme dag på ettermiddagen. Da kan du i allefall korte ned ventetiden noe. Du trenger ikke rekvisisjon mener jeg å huske, du møter opp på morgenen, og de holder i allefall til på på Majorstua og Furuset. Hadde også 2 blødninger etter UL, men det har gått bra. Gikk på Østrogen og stikkpiller, vaginalt og dette kunne gi blodfylte slimhinner fant jeg ut etterhvert. Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...