Gå til innhold

Dere som bruker Pampers nr3.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....hvilken type bruker dere? NewBaby, Active Fit eller den tredje typen?? Er det en type dere er spesielt fornøyd med? Her går det mye i Active Fit nr3, men den er ikke å oppdrive på alle butikker, og må da av og til bruke New Baby nr3. Syns det rett og slett lukter helt j..... når hun bare har tisset littegrann i den. (Pampers bleien er den eneste hun tåler, så kan ikke gå over til andre bleietyper igjen.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Active fit. Er veldig fornøyd med den. Men som du sier er den "vanskelig" å få fatt i :-( Jeg pleier å hamstre inn en god del, og kjøpe nye når jeg ser jeg begynner å gå tom. Jeg pleide å bruke libero før, men tulla tisset alltid igjennom de.

Skrevet

Hamstrer jeg og, men de er jo dobbelt så dyre som NewBaby!! Hehe, får trøste meg med at om et par år er forhåpentligvis hele bleieperioden over!!!

Skrevet

rimi er den billigste butikken på active fit nr 3, rema 1000 har ikke denne, men med bleieavtalen på rimi, så er den ikke så værst i pris:o)

Skrevet

Har brukt activ fit siden vi gikk over til 3`er bleier, har kjøpt de på spar og meny, med bleieavtale. Nå som gutten er over 7 kg har jeg hvert på rema og kjøpt kartong med activ fit nr4. bruker kun den

Skrevet

vi handler da alltid active fit nr 3 på rema her.... sånn eske med 2 pk i....

Skrevet

beklager. vi er på nr 4 vi.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...