Bobine Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Hvordan var første mens etter fødselen? Blødde du som vanlig mensen? Mer? Mindre? Varte det kortere eller lenger? Jeg blør, men det ligner lissom ikke så mye på vanlig mensen. o_O
minou Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 jeg fikk tilbake mensen når jeg sluttet å amme om natta, dvs. når barnet var ca 9 mnd. Den var helt normal når den kom.
enpå3ogenpå1 Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 de to første gangene jeg hadde "mensen" etter fødsel var helt annerledes enn hva de pleier å være. Kom bittelitt friskt blod, deretter litt brunlig utflod/rester en dag eller to. Så gikk det laaaaaang tid, så kom det noe lignende igjen. Var faktisk litt usikker på om det var mensen eller rester etter renselsen (selv om det egentlig var altfor lenge etterpå) Tredje gangen var jeg ikke i tvil om at det var mensen. Da var alt som vanlig igjen.Og ganske så regelmessig. (Jeg ammet bare litt til å begynne med men fikk ikke til. Alikevel tok det vel 4 mnd før den kom tilbake)
Millerine Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Mesen kom etter seks måender og var som de alltid har vært, trofast der gitt.
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 mensen kom etter 7 uker etter fødsel:( den var kraftigere og varte en uke, begynte så på p-piller og den kom når den skulle, bare enda kraftigere de første dagene og med de menssmertene i magen og rygge, har aldri hatt det før. varte i 5 dager denne da. jeg har ikke ammet i det hele tatt, pumpa meg i 7 uker.
Bobine Skrevet 20. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2008 Takk for svar folkens :-) Er så heldig å blø mindre enn vanlig, får bare nyte det så lenge det varer da.
Bebés'ilvousplâit Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Jeg fikk mensen da snuppa var 8 måneder og nattammingen så og si var opphørt. Helt normal mens og normal varighet. Men mindre menstruasjonssmerter enn før
Hilde_85 Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 *sukk* gruer meg til å få mensen tilbake. Håper det blir leeeeeeeeeeeenge til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå