Gå til innhold

Fantorangen er et forferdelig dyr.......:S....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan bare ikke noe for det, men jeg grøsser inni meg hver gang den vattelefanten kommer på tv.......

Er til vanlig ikke kresen på barnetv, men akkurat HAN er ikke noe BARNEunderholdning en gang.... Og den forferdelige snabelen da... Den kan jo minne mer om noe annet en en elefantsnabel....:S

Nei FYSJ!!!

Takke meg til teletubbies og drømmehagen istedet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, NOE merkelig er den skapningen ja....fnis....

Skrevet

Jeg synes heller ikke Fantorangen er noe kul. Tror ikke gutten min gjør det heller. Men det verste med barne-TV, er den narren som dukker opp av og til. Han som til slutt får en ballong med vann i hodet. Gutten min får vondt i sjela av å se på ham. Med en gang han skjønner at narren snart kommer på, går han vekk fra TV'en.

Ellers liker vi ikke Lillefot og vennene hans (for høy lyd og skarpe tenner på de forferdelige forfølgerne som alltid dukker opp). Skrimmelskrammel håper jeg at vi slipper å se mer til. Makan til overintense og anmasende unge menn skal man lete lenge etter.

UHU er heller ikke så interessant for 1-2-åringene, tror jeg.

Drømmehagen er vel det mest populære.

Skrevet

Her er ikke barne-tv så interessant men vi har det av og til på i bakgrunnen for kommer det en sang så liker han å stå foran tv-en og danse og det er så skjønt. God knekk i knærne og rumpen ut og så danses det he he. Men må bare spørre om dere ikke blir totalt ko-ko av drømmehagen?! Herregud, jeg blir gal og det må skrues av. Hadde poden insistert på det måtte jeg jo holdt ut men whopsi daisy?

Skrevet

DEn narren ja , fnis.......

Litt spesiell ja.....

KapteinSabeltann fra dyreparken er poppis her. OGså GIMLENE:)

Liker helst noe levende istedet for tegnefilm her ialleall. Han er 19 mndr.

Men fortsatt står Fantorangen som værst nr 1!! .......grøss....

Skrevet

hehe...HI her.: Derfor jeg takket meg til Drømmehagen og Teletubbies ja...For det er MYE bedre enn Fantorangen...(den mest irriterende stemmen på den fanten)..Ennå så grusomt drhgn og telet er og.....For de gjør meg helt gal ja...!....hihi...

Men det er jo bare å skru av da...Men morro å høre hva andre syns og:)

Skrevet

Mini elsker Fantorangen:-) Kommer krabbende fra andre enden av rommet for å se på tven, hvis han hører Fantorangen, så her er det stor stas:-) Drømmehagen derimot, ser han sjeldent på...

Skrevet

Her er drømmehagen populært, og også Ole Brum og Mikkes klubbhus på Disney Chanel går an. Og alt av introer til alle mulie barneprogrammer, altså med "sangen" før selve tegnefilmen begynner, da mister han interessen.

Skrevet

gutten min synes fantorangen er ok virker det som. har ikke tenkt noe over at han er teit, hehe! men han elsker drømmehagen og teletubbies da :o)

Skrevet

Jeg og min sønn ELSKER fantorangen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...