Gå til innhold

Nyttårsbarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange som har termin 1.januar...? Så kan vi konkurrere om Nyttårsbarnet 2009. :)

Venter vår første (så det blir vel overtid), og bor i Tromsø.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke 1 januar da, men 2. Så kan fort bli nyttårsbarn. Bor på Nordvestlandet.

Skrevet

Jeg har termin 1.januar.

Vi venter vårt første barn, og er fra Hedmark..:):)

Skrevet

Jeg har termin 1.januar. Bor i Drøbak. Skal føde på Ahus. Noen flere som skal føde der?

Skrevet

Har termin 3 januar, så blir spennende å se;)

Skrevet

jeg har termin 1.januar! skal føde i Drammen. Er også førstegangs, så er vel store muligheter for overtid her også.

Skrevet

Jeg har temin 5 januar og skal også føde på Ahus : ) Vet du hva du skal ha? Hvem vet kanskje vi sees der...

Skrevet

Har også termin 1. jan. Skal føde på Elverum, er annengangs:-)

Skrevet

også termin 1. januar. skal føde i Kristiansand, er annengangs.

Skrevet

jeg har også termin 1.januar. Er første barnet og skal mest sannsynlig føde i Tønsberg. Kan gjerne bli nyttårsbarn for meg, bare det er over kl. 24 og ikke før. ;-)

Skrevet

Jeg har termin 2 januar, kommer fra Bergen:-)

Skrevet

Jeg har termin 6.januar og skal også føde på AHUS! Venter en gutt :) Så moro, kanskje vi sees Lykke liten 2..

Skrevet

Jeg har termin 1. januar, men vil ikke ha nyttårsbarnet, hehe... Er også fra Nord-Norge, så du kan gjerne føde før meg :P Er ikke helt gira på å bli filma og sendt på tv så kort tid etter fødselen, haha.... Vi venter også vårt første, så kan vel bli litt overtid på oss også..

Skrevet

Har også termin 1. januar. Spennende! Skal føde i kristiansand. Gutt nr tre som kommer :)

Skrevet

Ja det kan jo hende...

Hvor i landet er du fra? Jeg er 79- modell fra Oppegård : ) Vi venter jente...

Skrevet

Ja vi har termin 1. januar! Mannen min er også nyttårsbarn, så i tilfelle blir det to i familien:)

Skrevet

Hmm.. Har termin 2. januar.. Skal føde på Konsvinger.. Noen fler der??

Skrevet

Ups, ja det e sant, stakkaran me nyttårsbarn bli jo nedreint av pressen...! Akkurat da når man e på sitt vakraste, med sprengte blodkar i ansiktet og i øyan, og masse svett hår, etter det mest krævanese man har vært me på i heile sett liv! I call off the contest - Æ bi kje me på det dær!!! ;)

Skrevet

Jeg har termin 02.01.09 og venter en gutt! Har ei jente på 2 fra før. Skal føde i Kongsberg! Gleder meg! Lykke til alle sammen!

Skrevet

Heisann,

Jeg har termin 11 januar, men med tvillinger og det kan godt henne at jeg føder på nyttårsaften iflg legene... Jeg skal føde to gutter på Tønsberg sykehus.

Skrevet

Har termin 01.01 Venter vår første .

Skal føde på St.Olavs i Trondheim

Skrevet

Hei, jeg har også termin 01.01.09 og venter mitt andre barn. Jeg bor i Ås og skal føde på Ullevål. Er veldig spent på når frøkna melder sin ankomst - førstemann kom 5 dager etter termin ;-) Så det går jo an å håpe at det skjer denne gangen også.....

Lykke til allesammen ;-)

Skrevet

Jeg har termin 2. januar, og skal føde på St.Olav hospital. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...