Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til samtale ved haukeland i slutten av august, hvor langt tid tar det før en kommer i gang med spray? Klar nå, jeg....

Er det større sjanse for flerlingsgraviditet ved ivf selv om en kun setter inn ett egg? Har forstått det slik at de sjelden setter inn to egg, men føler jeg ofte hører om tvillingfødsler i forbindelse med assistert befruktning.

Ai, ai dette blir spennende..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei !

Det kommer an på kapasiteten på klinikken hvor fort du kommer i gang.Kanskje er du i gang på første mens etter samtalen,kanskje med en gang avhengig av hvor du er i syklus på samtalen.

Ved første forsøk betviler jeg at du vil få satt inn 2 egg,

men det er ut i fra egen erfaring.På st.olav var det en kamp for å få 2 egg inn.Dette er lettere i det private.Vet ikke hvor stor sjansen for tvillingfødsel er med 1 egg inn hvis du nå tenker prosentvise sjanser.Men mener det ikke er mye forhøyet med kun 1 egg inn.

Om du ikke har lagt merke til det,så har du funnet et nick som allerede er i bruk av meg.

Kanskje du har et annet du kan bruke ?

Så slipper vi forvirringen?

Hilsen

Skrevet

Vi var til forsamtale på Haukeland helt i starten av juni, og jeg begynte med spray for en uke siden. Da tok det jo også litt tid pga sommerstengt. Det kommer også litt an på hvilken kapasitet de har.

Så lenge en har noe å gjøre på om dagene, så går tiden veldig fort :o)

Det med flerlingsgraviditet vet jeg lite om... er mitt første forsøk..

Du må ha masse lykke til, og håper du får komme til snart :o)

Skrevet

Oi, har vi samme nick?? Trodde ikke det var mulig.. Jeg er helt ny her, så jeg kan selvsagt bytte nick.

Takk for svar, forresten!!!

Skrevet

Hei du!

Når jeg var til første samtale ved fertilitetsklinikken i Porsgrunn fikk jeg spørsmål om å starte umiddelbart - dvs. i den syklusen jeg var. Pga. et nært forestående bryllup valgte vi å utsette det noen måneder.

I dag har jeg vært og tatt ut tre egg og fikk beskjed om at de setter inn to egg på onsdag. Jeg fikk da ingen spørsmål om jeg ville eller ikke. Dette vurderes nok også ut i fra alder, og kanskje en del andre faktorer som jeg ikke kjenner til.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...