Gå til innhold

dårlig utvalg av mammaklær!!!

Anbefalte innlegg

Da var mammaklærne kommet i hus!

jaggu lite utvalg må jeg si! var på hennes og kjøpte litt.. masse gensere og topper, men de ser jo rævva ut!! store t-skjorter liksom.. noen med STORE STYGGE mønster ¨på!

ingen sånne fine gode gensere som jeg kjøppte sisst jeg var gravid! der kjøppte jeg bare noen mammajoggebukser og en skjorte...

så for vi på lindex...der hadde de en reol med mammaklær... EN REOL!!??? ja! kun en! der fannt jeg en svart bukse.. helt ålreit bukse.. men det var det!

ikke mye det nei!

de har jo en sånn butikk med bare mamma og babyklær nede i byen, men det er jo sååå dyrt!!! jeg kjøper ikke mammabukser til 5-600kr stykke jeg altså!!

så.. vi som ikke vil bruke flere tusen kr på mammaklær, må nøye oss med det dårlige utvalget på kjedebutikkene!!!

Fortsetter under...

Jeg er helt enig med deg... I tillegg har jeg den ulempen at jeg er stor i utgangspunktet (XL) - og da skal jeg love deg at utvalget blir enda mindre. Har fått meg ei mammabukse - og det er alt.... jeg gir nemlig heller ikke 5-600 kr pr plagg... Håper jo det er iallfall ei bukse til å finne etterhvert da - ellers blir denne ene veeeeeldig utslitt.... he he......

Interessant. Jeg bestilte noen klær fra funmum.com for noen uker siden. Ser at bini.no har de samme klærne. Det kan faktisk lønne seg å ta en titt på funmum før dere bestiller, for de hadde mye lavere priser. Men ta i betraktning at de tar 20 pund i frakt, samt at du må betale toll om du ikke har noen bekjente i England de kan sende til, som videresender. Jeg sparte hvertfall på å bestille fra England, i forhold til hva det koster på den norske siden.

Et annet tips er at på funmum siden, så har de bukser i petite lengde. Dvs hvis du er kort i beina så har de lengde ca. 28. Jeg er 27 i beina, så det passer ypperlig. Bestilte to olabukser derfra, som er veldig gode å ha på, og jeg slipper å legge de opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...