♥Irbeni♥ Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Sorry overskrifta, men akkurat nu har æ det veldig ugh..! Har starta med spray (8.aug) , nu er jeg kommet til dagen der jeg egentlig skulle ha hatt mensen, men den kom jo ikke!!!!... Saken er at jeg idag har hatt en økende kvalme og hetetoktene er helt forfærdelig... Oppi alt det her så er jeg sååå trøtt! Jeg gikk på Synarela forige gang å, men hadde det IKKE på denne måten! Jeg hadde faktisk ingen bivirkninger da... Noen som har hatt det på samme måte?? Ble mensen forskjøvet??? Det er nå mye man må igjennom for å få et lite gull... Men verd det hvis vi får det til
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Hei Irbeka:-) Jeg er i gang med 2 icsi nå. Begynte på spray 22 juli og sprøyter sist onsdag. Jeg kjenner mye mer til bivirkningene denne gangen. Mensen fikk jeg ikke heller til tross for 3 uker på spray grunnet ferie i Porsgrunn. Jeg har vært veldig varm, hodeverk og mye kvalm. Tok en graviditetstest og hadde UL dagen før sprøytestart. Var ikke gravid og alt så bra ut så fikk starte på sprøyter. Har ikke fått mensen og gynekologen min mente den var regulert bort av sprayen. Men den kan jo fremdeles komme da:-) Når begynner du å stikke??? Du skal se det ordner seg bra:-)))
Gjest Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Ved sist forsøk (også på suprecur) fikk jeg mens på spraydag 16. Men godt å høre at noen faktisk får begynt på sprøyter selv uten å ha fått mens. Litt dumt om man må avbryte forsøket pga det. For min del har jeg jo ganske uregelmessig mens til vanlig også. Når skal du til UL da Irbeka? Har vel noen dager igjen ennå for å få mens før UL?
♥Irbeni♥ Skrevet 20. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2008 Jeg har ikke UL før 12. sept. Sprøytestart 2. sept. Jeg skulle egentlig inn til UL den 29. aug, men pga forsinket mens ble jeg forskjøvet med 14 dager... Jeg trenger ike få mens før 29. aug, så jeg har ennå nån dager igjen, men den er bestandig regelmessig.... SÅ regner nå med at den kommer. Har ikke villa ta en test for jeg er såååå lei av å bli skuffet og sjansene er vel veldig små før at det kan ha skjedd denne mnd. sia jeg startet på spray 8.aug.
Nea og juniors mamma Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Jeg begynte på spray en gang i april/mai og hadde etter en lap i desember regelmessig mens. Tror du ikke den lot vente på seg akkurat denne runden. Husker ikke hvor lenge jeg måtte fortsette på spray, tror det var oppimot 10-14 dager. Mensen kom phu.... i siste liten og kunne etterhvert fryde meg over full klaff på første forsøk. Med andre ord, ha tålmodighet, det vil nok gå seg til Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå