neekap Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Jeg og snuppa på snart 3 mnd skal starte på babysvømming i morgen. Tenkte å kjøpe badebleier, men har ikke funnet noen til bebiser under 7 kg, dessuten er det en del som sier at disse er ubehagelige for bebisene å ha på. Så tenkte kanskje en badebukse holder? Men dersom "uhellet" er ute, så er vel dette kanskje litt upraktisk? Hva mener dere, noen med erfaringer?
Vilhaentil! Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Jeg ville brukt badebleie, tenk om hun bæsjer feks? Da vil jeg tro en badebukse ikke holder tett. Jeg har brukt badebleie på sønnen min selv da han var for litwn for de. Det funket het fint og de holdt tett, det var bare litt ekstra god plass:)
Dubros Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Hei! Vi starter med babysvømming på torsdag. Har kjøpt badebuksebleie til mini. Den fant vi på babyshop, og er til babyer under 7 kg. De har ulike str der. Har dessverre ingen erfaringer ennå
Synnøve_Solbakken Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 På vår babysvømming får de kun ha badebukse, ikke badebleie. Selvsagt badebukse med strikk i lårene så ikke noe bæsj tyter ut
Vilhaentil! Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Hvorfor er det ikke lov med badebleie?
Synnøve_Solbakken Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 De blåser seg visst for mye opp.
VirreVirre Skrevet 19. august 2008 #8 Skrevet 19. august 2008 men det er det noen av de badebuksene som gjør også! Særlig de tykke. Vi har brukt huggies badebleier, de er tynne og fine (brukte de på 3mnd baby også). Men instruktøren vil helst at vi skal bruke tynne frottebadebukser. men de finnes ikke lengre :-(
Synnøve_Solbakken Skrevet 19. august 2008 #9 Skrevet 19. august 2008 Nei synd de har gått ut av produksjon. Syns nemlig badebuska til mini blåser seg like mye opp som badebleiene (i den grad de blåser seg opp da). Dere får spørre instruktørene, sikkert ikke alle som bryr seg om hva dere velger.
VirreVirre Skrevet 19. august 2008 #11 Skrevet 19. august 2008 å, husker ikke. apoteker i alle fall, og Ultra. Kanskje alle butikker i norgesgruppen da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå