Gå til innhold

Skuffet over barnehagen!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har akkurat begynt på 2 året i barnehage. Men kun 1 er igjen fra hans avdeling av de voksne. Pedleder og 2 assistenter er helt nyansatte og jeg er SÅ skuffet!!! Var veldig fornøyd med barnehagen i fjor og hadde veldig god kontakt med alle på avdelingen hans.

Men verken den nye ped.lederen eller noen av de nye ansatte har tatt seg bryet med å introdusere seg selv og hilse på!

Jeg synes det er fryktelig uprofesjonelt!

Her om dagen da jeg kom for å hente han, var han ute sammen med flere barn og to voksne. Den ene voksne satt med et barn på fanget og koste med henne og ga absolutt ingen av de andre barna noe oppmerksomhet og ikke hilste hun da jeg kom heller... Mens den andre assistenten måtte ta seg av alle de andre barna. Hun er ihvertfall veldig hyggelig og flink, men jeg synes likevel ikke det skal være sånn!!!

Jeg er ikke urimelig vel? Etter min megning skal det bare mangle at en nyansatt pedleder tar seg tid til å bli kjent med foreldrene og håndhilse også. Nå er jeg faktisk ikke sikker på hvem av de nye som faktisk er pedleder...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres nesten ut som vi har barn i samme bhg ;)

Vi var helt nye og det vaar kun en som hilste på oss. Så jeg visste ikke før 3. tilvenningsdag hvem som var ped.lederen.Jeg vet fortsatt ikke hva hun heter for hun har enda ikke presentert seg.... Sløvt!!

Skrevet

I bhg som sønnen min går i, har noen av de faste personalet sluttet og nye begynt. Og hun nye ped. led. i avd. til sønnen min, passer veldig på at vi har bra kontakt. Hun hilser på oss hvergang vi kommer for å hente barna våre, og fortelle hvordan dagen har vært. Jeg er superfornøyd, for jeg syns det er veldig viktig.

Du må bare ta det opp på foreldremøte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...