mamma til ei snart to Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Hvorfor? Hun får noen tenner , men tror dere d er d. Hun våkner av at hun sitter og greier ikke og legge seg ned.... Hva skal jeg gjøre? Være streng? Takk for svar
Mamma til verdens nydeligste:) Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Gutten min blir 11 mnd i morgen, og har litt det samme problemet.. Han våkner opptil flere ganger som regel etter jeg har lagt han. Men han våknere før det har gått 1 time ofte.. Han bruker en stund på å finne roen om kvelden... Og han gråter også alltid når han våkner... Dette har jeg lurt på også hvorfor han alltid gråter sånn når han våkner.. det gjør han når han våkner på kvelden og natta også.. Når han våkner på kvelden går jeg inn til han og legger han ned igjen og stryker han i håret og hysjer.. da sovner han ganske fort igjen.. dette gjør jeg helt til han faller til ro! Tar han ikke opp igjen etter jeg har lagt han.. Prøver iallefall i det lengste å la vær.. Men våkner han flere ganger på natta må jeg inrømme at jeg ofte tar han i senga mi hvis han ikke roer seg ganske fort, det er mye pga at jeg også er stup trøtt å bare vil sove.. Tror det lønner seg å ikke gi etter for lett, for finner de ut det så er det gjort. Det har jeg funnet ut ;P Men det er ikke alltid så lett å vite hva som er best.. Vet ikke om dette var til så mye hjelp da men.. Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå