Gå til innhold

gasskluter som gulpekluter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper dere gasskluter til gulpekluter?

Eller noe annet dere vil annbefale til gulpekluter?

Skrevet

gasskluter fungerer det også, men noen av de er veldig tynne. Da er det noe herk hvis du får en ordentlig gulpeunge. Jeg har brukt noen store filler, kjøpte dem på cubus tror jeg..... Det er 4 år siden... Men de har i allefall en god suge effekt, og det er det viktigste.

Skrevet

jeg har kjøpt tynt flanellsstoff og sydd kluter av..

Skrevet

Bruker gasskluter ja, slike store som man kan brette flere ganger er det beste :)

Prøvde flanell og frotte sist også men jeg syntes de ble så ekle etter bruk, gulpeflekkene satt liksom litt bedre følte jeg.

I tillegg til at frotteklutene tørker dårlig.

Skrevet

Jeg hadde en skikkelig gulpeunge. Der stod gulpespruten stadig vekk, og hun måtte skiftes på mange ganger i løpet av en dag. Men store gaskluter fungerte fint.

Skrevet

Hvor får man tak i slike?

Skrevet

på sparkjøp har de flanell kluter, ganske store -geniale som gulpekluter. absolutt å anbefale:)

Skrevet

Ikea har store/fine gasskluter med mønster på, de ligger i barne avdelingen på Ikea sammen med kluter og håndklær. Jeg har kjøpt det til å bruke som gulpekluter. Det er 3 i pakka og de koster 39 kroner. De har en pakke med 3 stykk kluter i for jente og en med 3 stykk i til gutt. Veldig fine. I den til gutt er det en helt hvit klut, en med grønne og blå striper. og en med grønne og blå figurer/dyr på. Og i pakka til jente er det likt men, med fargene rød og orange.

Anbefaler disse!!!

Skrevet

princess har også en 3pk med gaskluter til en billig penge. funker strålende som gulpekluter. jeg brukte dem også under hodet hans i vogna og i senga.

Skrevet

Jepp bruker store gasskluter som gulpekluter. Har også kjøpt noen med farge knall blå og knall grønn Fine til stelleveska. Hjemme har jeg hatt håndhånkler i frotte i sofaen for det blir mye melk og gulp og søl i starten:)

Skrevet

Det heter gasklut, ikke gassklut. Vi vil jo ikke ta livet av de søte små :-)

(Unnskyld, jeg vet det er dårlig stil å korrigere skrivefeil men jeg så for meg en klutt full av gass)

:-)

Skrevet

De har slike store kluter bl.a på Fru Lyng/Barnas Hus og Bogerud tekstil

Skrevet

Jeg har kjøpt gasskluter fra Sparkjøp. Samme har også min søster brukt til sine brn og de har vært helt supre...

Skrevet

Jeg har kjøpt tøybleier/store flanellskluter..litt tykkere enn gasklutene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...