Gå til innhold

bilsete nr 2...noen som vet hva som er best??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har be safe sleep eller hva d heter nå...d som er fra 0-13kg... men tenker å kjøpe nytt snart... noen som vet om d har vært noen "best i test" eller noe på slike seter?

ser d finnes både 0-18kg, 9-18kg og 9-25kg.... gutten vår er 10kg nå...lønner d seg å kjøpe 9-25kg,så man kan ha det lengre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

meg igjen... ser i kampanjeavis til reflex at ett sete som er bestselger i sverige har kommet til norge nå...maxi-cosi-mobi...noen som har erfaringer med dette? vs be safe sine seter... de er mye dyrere,med d er kanskje pga merket??

Skrevet

Om det lønner seg å kjøpe opp til 18 eller 25 kilo vet jeg ikke. Det må du avgjøre selv.

Ang best i test så kan det være litt villedende. Det er mange forskjellige kriterier i de forskjellige testene. Så lenge du kjøper et bilsete av et kjent merke, hts, maxi cosi, recaro osv, så er du garantert er bra sete uansett.. Så lenge monteringen blir gjort riktig selvsagt..

Maxi cosi mobi skal være et bra sete ja. Vi har valgt hts besafe izi combi som sete nr 2. Det er vel kanskje det setet som du får gjort fast best. Det har en jekkemekanisme som ikke så mange seter har. Det sitter BOMFAST.

Skrevet

En forhandler jeg prata med anbefalte på det sterkeste Be Safe, bakovervendt. Har selv kjøpt Combi setet

Skrevet

Maxi cosi setet kom ut best i test på sikkerhet hvis du har iso fix fester i bilen din! Vi kjøpte acta graco cosmic comfort p.g.a det blir "dypest " når snuppa skal sove

Skrevet

vi valgte besafe, den sitter virkelig godt fast i bilen, og den kan brukes bakovervendt lenge, gjerne til barnet er 2,5 år.

vi er fornøyde så langt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...