Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vaskeservietter, tran, toalettmappe m/div produkter, stelleunderlag, melkepulverdispenser, bleier, bind, tåteflaske, smokk, vaskemiddel, bleiebonuskort og bok om graviditet og fødsel.

dette får du:)

Skrevet

Takk for påminnelsen, jeg skulle gå å registrere meg via reklamen på disse sidene, men så gikk pc'n i stå og jeg måtte logge av. Dermed glemt ;) Men nå har jeg gjort det. Takk takk!

Skrevet

Jeg hentet den pakken nå nettopp faktisk:) kjempe fornøyd:D hehe

Skrevet

Det ble skrevet her inne at det var en pakke til 250 kr..men utifra våre priser her i butikkene er det varer for nesten 400 kr...veldig flott.

Skrevet

Hehe, skulle hente min pakke i går, da henteseddelen var kommet. Gikk inn på rimi´en, fant en ekspeditør og viste lappen. Nei, dette hadde de da ALDRI hørt om! Enda flere ekspeditører kom til og diskuterte og ristet på hodet og snakket seg i mellom.. Flau, delvis ydmyket tok jeg melka med til kassen, betalte og gikk:-D

Skrevet

Helt genialt med slike pakker da:) Hentet ut min for noen dager siden. 6-12 mnd pakken da....! Er jo en fra 0-6 mnd også. Var jo utrolig mye bra oppi den pakka!

Skrevet

tok det lang tid før dere fikk hente seddelen i postkassa da?

jeg registrerte meg for 2 uker siden, venter enda!!!!

Skrevet

Jeg også lurer på hvor lang tid det tok før dere fikk hentelappen. jeg registrerte meg for 1 uke siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...