*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Sikkert et rart spørsmål, men ble bare litt usikker på hvor mye en kan blande og mikse... jeg fikk brystbetennelse igår og fikk penicilin for det.. Er det likevel greit å drikke ammeteen selv om en tar penicilin og nesesprayen??? legen sa nemlig at lillegutt kunne få litt mageknip kanskje og gjerne litt diare av penicilinen, og da kan kanskje amme teen være god??
2 hjertegull :) Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Hvor gammel er han? Du kan gi han litt sviskemos hvis han har passert 4 mnd. Du kan løse opp litt malt ekstrakt i kokt vann som du gir han på flaske.. Eller du kan dra på apoteket å kjøpe Fennikel kapsler.. Det siste bruker jeg, og det fungerer veldig bra.. Det er jo fennikelen i amme-teen som er godt for magen.. Jeg synes teen var så vanvittig stygg på smak, så jeg har tatt kapslene helt fra Mia var bitte bitte liten.. Mulig derfor ikke Mia har reagert i det hele tatt de to gangene jeg har hatt brystbetennelse og fått penicillin.. Men for all del, Amme-teen kan du drikke uansett, det var jo det som var spørsmålet ditt egentlig :-D
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 19. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2008 takk for svar:) Da drikker jeg amme teen!! Han er ikke mer enn 6 uker imorgen... men kapsler var jo heller ingen dum sak. visste ikke at det fantes... for den teen er jammen ikke god, hehe... jeg hiver den i meg når den er blitt litt kaldere, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå